so Matt

Haj kochani!
Ale mamy piękne lato...aż za ciepłe hehe...chociaż ja wole taką pogodę niż miałoby padać ;)
Dziś przygotowałam dla Was propozocję paznokci na letnie wieczory.
Ja bardzo kocham kolory jasne na pazurkach, jak również nie gardzę neonami ;)
Lakier, który dostałam w wibo boxie, od razu wpadł mi w oko...
A mowa o pięknym czerwono-malinowym kolorku od wibo "so matt".
Tak on prezentuje się na paznokciach:

Jednak matt niezbyt mnie przekonuje, dlatego sięgnełam po swój ulubiony wysuszacz-nabłyszczacz z eveline (CUDO) i oto efekt błysku, widzicie?

Która wersja Wam się bardziej podoba? Subtelny matt czy błysk????????? (matt po lewej;))
Bo ja kocham niezaprzeczalnie bysk!!!!
Kolor taki niesamowicie mi się podoba, bardzo ładnie się prezentuje na dłoni. Lakier z moim nabłyszczaczem, nie odpryskuje mi. Bardzo dobrze się trzyba, nawet po całodziennej pracy na komputerze.
Ogólnie jestem zachwycona i już mam chętkę na kolejne kolory, które na mnie czekają.

29 komentarzy:

  1. Na moich paznokciach również gości matowe mani, fajna odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! :) Ale jakie pazurki śliczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek !
    ale wam zazdroszczę Polskiej pogody, u mnie dzisiaj pada jak nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda cudownie :D <3 chyba sobie kupię jakiś z tej serii :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor :) ja nigdy nie miałam matowego lakieru, bo tak jakoś nie mogę sobie go u siebie wyobrazić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałąm o istnieniu tych lakierów! kolor piękny, kupie na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolor wygląda nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ałaaaa, jakie pazurki...wrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor piękny :) Ta seria też mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też podoba mi się błyszczący ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolor i paznokcie jakie długie..pozazdrościć ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kolorek jest wspaniały!
    Też chciałam kupić któryś z tych lakierów ale niestety pustki totalne były.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, nigdy nie miałam matowego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  14. jako fanka matu jestem zachwycona tym lakierem i jego kolorkiem!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie właśnie w tej chwili leje deszcz ;/ zdecydowanie tego nie lubię... A pazurki śliczne, piękny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek :)

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie maty jakoś nie przemawiają :(

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolor pazurków:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz