Puder Wibo + wreszcie wróciłam

Hej Kochani,
Już jestem i już po ślubie ;)
To dlatego nie oddzywałam  się...ach co to za nerwy...ale cóż to była za zabawa!!!!
Na weselu (mówiąc skromnie ;)) było wspaniale!!!
Każdy się świetnie bawił i cała sala do tańczenia była zajęta ;)
Jak tylko dostanę jakiekolwiek zdjecia to nieomieszkam Wam ich pokazać.

Dzis za to mam Wam do pokazania świetny produkt, jakim jest puder prasowany z Wibo z wit. E

Puder jak widac jest zamknięty w takim kompakcie, który bez problemu się otwiera i zamyka.
W środju jest jakby drugie dno i znajdziemy tam puszek, z którego korzystam w awaryjnych tylko sytuacjach, np. gdy nie mam pędzla
Puder ładnie matuje cerę, co jest dla mnie bardzo ważne, bo po kilku godz. niesamowicie się świecę...
Puder świetnie się sprawda w swojej roli...matuje na kilka godzin...ciężko mi jest okreslić dokładnie na ile...ale w ciągu dnia nie robiłam porawek...
Puder jest baaaardzo wydajny i napewno posłuzy mi przez długi okres..
Jednym słowem WARTO

21 komentarzy:

  1. Ja aktualnie stawiam na minerały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić puder... możę postawię na ten... ile kosztuje??

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to już po, jak dopiero było przed?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnię...tak szybko ten czas leci :) za szybko

      Usuń
  4. muszę zaopatrzyć się w jakiś puder matujący, super sprawa ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie korzystam z synergena ;) Ale może skuszę się na wibo? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też z niego korzystałam ale jak teraz mam wybierać to wolę Wibo, bo działaja dla mnie podobnie, ale na plus za wibo idzie fakt, że jest produkcji polskiej a nie niemieckiej a ja wspieram Polskie firmy :)

      Usuń
  6. gratulacje raz jeszcze Aguśku ♥ puder mam i lubię ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W takiej cenie na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam, ale puder wydaje się być naprawdę świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. aa ostatnio czytałam o nim bardzo złe recenzję na innych blogach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jestem z niego zadowolona, na mojej cerze sprawdził się idealnie i zamiast synergena to napewno sięgnęłabym po niego!

      Usuń
  10. ja na razie matuje transparentną Marizą:) Ja byłam na weselu w lipcu, ale znowu chętnie bym się wybrała, hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  11. brzmi super :D czekam na zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!:) A pudru nie miałam, chociaż róże z Wibo bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno sie skuszę jak zużyje swoje też potrzebuje matu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz