paleta korektorów WIBO

Hej kochani!!!

Jak tylko weszła do Rossmana paleta korektorów Wibo, od razu zapragnełam ja mieć, przeszłam się po kilku Rosskach w Warszawie i nigdzie jej nie mogłam dostać.
Aż wreszcie dostałam swoja paltekę w wibo boxie!!!
Od razu musiałam ją pomacać, aby sprawdzić czy aby korektory nie są za suche i za tempe....i co?? Nic bardziej mylnego!
Korektory maja idealną konsystencję. Ja kocham takie paletki korektorów, wcześniej kupiłam sobie paletkę z Cartice o TUTAJ o tym pisałam, ale mam ją już na wykończeniu.
Konsystencja tak jak już wspomniałam jest idealna, świetnie się ja nabiera na "paluszek" czy nawet pędzelek (co kto woli). Świetnie kryją i neutralizują krostki.
Mamy w paletce 4 kolorki:
różowy - maskuje sińce pod oczami (używam namiętnie szczególnie zimą :-/)
zielony - kamufluje naczynka
jasny beż - maskuje wypryski
ciemny beż - modeluje kształ twarzy ( a obecnie idealny do zakrycia niechcianych przyjacieli, kiedy skór jest opalona)
Oto swatch na ręku:
 Jak widać konsystencja jest idealnie kremowa.
POLEACM, bo za niewielką cenę można mieć naprwdę super kosmetyk

29 komentarzy:

  1. Właśnie poluję na niego od jakiegoś czasu i nie mogę go dostać w moim Rossmannie :/ Bardzo szybko się rozchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go kupić i zapomniałam :/ a byłam dziś w rossku

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też niedługo po niego się wybieram : P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kiedyś na niego trafię to pewnie zakupię ;) Korektory zawsze się przydają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, zawsze mieć jakiś pod ręką

      Usuń
  5. Muszę go kupić, bo już jakiś czas temu mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. mocne?? Dla mnie idealnie kryją...a na to i tak podkład nakładam

      Usuń
  8. wow, nie słyszałam o nim, może się skuszę bo potrzeba mi korektora, a ten jest taki uniwersalny ;p ciekawe jak się spisze u mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. mam takie kółeczko z KOBO i nie do końca mi pasuje
    ma trochę zbyt tłustawą konsystencję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo KOBO to lekki niewypał, te mają zupełnie inną konystencję i są 100% lepsze

      Usuń
  10. Również na nią poluję, i nie mogę nigdzie dostać ;c
    + Zapraszam do siebie bo dopiero zaczynam:http://blueberrymuffins1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm... A ja się właśnie zastanawiałam czy warto kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam i uważam że jest kiepski :) nie pobije dermacolu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uważam że na swoja cenę jest idealny!, zreszta cu tu porównywać dermacol, który jest na dodatek w tubce...do paletki wibo...?

      Usuń
  13. uwielbiam:) szkoda, że tak trudno go dostać w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny produkt, muszę znaleźć go u siebie w Ross. :)

    Pozdrawiam,
    http://test-by-destiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetna paletka coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie korektory ale z Kobo i też jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś go miałam ale dałam siostrze w prezencie. Pozdrawiam i zapraszam na www.mela-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz