Najwspanialszy wysuszacz i nabłyszczacz pod słońcem!!!!

Hello,
Wakacje zmierzają już ku końcowi...ja o swoich juz dawno zdążyłam zapomnieć :-/ ehhh
Dziś chciałam się z Wami podizelić moim odkryciem...jakim jest odżywka eveline 3w1: WYSUSZACZ-NABŁYSZCZACZ-UTWARDZACZ.
Żródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=41569

Jest to świetny produkt, choć byłam pełna obaw przed jego zastosowaniem, bo już niejeden wysuszacz miałam...Ten produkt jest GENIALNY!!!!!!!!!!!!!
Paznokcie wysychają w mgnieniu oka...ale najważniejsze to jest BŁYSK!
Każdy mój manicure kończe właśnie tym produktem, dzięki czemu moje pazurki uzyskują niesamowity pobłysk.

Preparat jest rzadki, więc wystarczy jedna kropla- jedno pociągnięcie i mamy pokrytą całą płytkę.
Paznokieć uzyskuje swietny blask, a lakier zyskuje nowe życie. Manicure utrzymuje się bardzo długo.
Nie ma mowy o odpryskach (ja u siebie niegdzie nie zauważyłam...) Lakiery wytrzymują mi z tym wysuszaczem ponad tydzień.
Jestem pełna podziwu dla tego produktu...Nic mnie nie uczuliło, chociaż z odżywką 8w1 tez nie mam problemu i również namiętnie jej używam.
POLECAM bo produkt naprwdę godny uwagi i polecenia!!
(UWAGA, bo podobno nie na każdego ten wysuszacz dobrze działa...nie rozumiem tego, bo u mnie sprawuje isę rewelacyjnie!...ale może to jest to samo co z odżywką 8w1, u jedni narzekaja a drudzy kochają...JA KOCHAM...)

28 komentarzy:

  1. Ja kiedyś go używałam, ale teraz przerzuciłam się na NYC.

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O a ja miałam to kupic ale w ostatniej chwili wyjełam z oszyka i teraz zaluje.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze jej nie próbowałam ale mój ostatni miesiąc z odżywką diamentową tez z eveline był w kratkę

    OdpowiedzUsuń
  4. będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś przyglądałam mu się w drogerii, ale jakoś tak mnie nie zachęcił :D po Twojej recenzji przy najbliżej okazji (jeżeli tylko nie zapomnę) to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to bubel ;/ Po tym tworzyły mi się takie grudki , jakby kulki i u innej dziewczyny czytałam o tym samym :(

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się na nią skusić. Zakochałam się w odzywce 8w1 więc i ta może się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, szkoda, że nie kupiłam, a miałam już taki zamiar

    OdpowiedzUsuń
  9. Są tak różne opinie na temat tych produktów... ale Twoja mnie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włąsnie widzę, że dużo osób narzeka ale u mnie odżywka sprawuje się wyśmienicie

      Usuń
  10. Jest to jeden z najgorszych wysuszaczy jaki w życiu miałam, serio. Może wysusza ale fatalnie ściąga lakier przez co niszczy płytkę, a poza tym już po 2/3 dniach lakier pęka na całej plytce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne...u mniesprawuje isę rewelacyjnie, aż sama nie mogę uwierzyć że mówimy o jednym i tym samym produkcie

      Usuń
    2. Ciekawa sprawa. Mam zamiar za kilka dni zrobić porównanie produktów tego typu, jeśli nie masz nic przeciwko chciałabym zrobić odnośnik do Twojego posta jako 'kontrast'?

      Usuń
  11. Ja czytałam o nim większość negatywnych opinii ;) Ale jeśli Tobie się dobrze sprawuje to tylko się cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że dużo osób jest negatywnie nastawiona, ale dla mnie jest to odkrycie roku i będzie stałym bywalcem w moim domu :)

      Usuń
  12. A ja go wręcz nienawidziłam, tworzył mi bąbelki powietrza na paznokciach ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi na szczęście nic takiego nie robi :)

      Usuń
  13. w takim razie skorzystam z polecenia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ale zawieszę na nim oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej kochana zapraszam do siebie:
    http://desingandmylife.blogspot.com/
    i zachęcam do zostania moim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz