Na 5 urodziny BANDI - maseczka nawilżająca!!

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z niespodzianką jaka mnie spotkała od sklepu BANDI.
Może wiecie albo i nie ale sklep internetowy BANDI obchodzi swoje 5 urodziny!!! I z tej właśnie okazji firma wyprodukowała limitowaną edycję maseczek do twarzy w liczbie 555 sztuk i będzie ona dodawana do zamówień  (niezależnie od wartości) złożonych w sklepie w dniach 23-25 sierpnia. 
Maseczka prezentuje się następująco:
Kilka słów o produkcie:
* Na pierwszy rzut oka, widać ciekawe i poręczne pudełeczko - opakowanie z pompką (zresztą większość produktów marki BANDI ma pompkę, co jest ogromnym plusem!
* następnie zapach - maseczka bardzo ładnie pachnie, nienachalnie i nie drażni nosa ;)
* konsystencja - nie za rzadka, nie za gęsta...doskonale się rozprowadza po cerze
Jak ja ją stosuję?
Ja już od pewnego czasu stosuje kremy nawilżające na noc, natomiast matujące na dzień. Moja cera jest mieszana i wiem, że ona również potrzebuje nawilżenia, aby nie wydzielała aż tak dużo sebum.
Maseczkę stosuję 2-3 razy w tygodniu na oczyszczoną cerę. Kładę dość grubą warstwę maseczki, czekam ok. 15 min na dobroczynne działanie produktu :) a następnie zmywam ciepłą wodą.
Moja cera, pomimo, że jest mieszana, bardzo polubiła ten etap pielęgnacji. Skóra po takim zabiegu jest doskonale nawilżona, nie jest ściągnięta, bardzo polecam taki zabieg, szczególnie latem, gdy nasza skóra jest przesuszona i zmęczona od słońca :)
Dla mnie maseczka jest IDEAŁEM!
Szkoda, że jest to tylko limitowana edycja, bo maseczka jest godna polecenia!

A tutaj taki oto drobiazg od firmy - opaska na czoło, aby podczas nakładania maseczki włosy nam nie wchodziły ( mała rzecz a cieszy :))




16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się prezentuje ;)
    Fajny pomysł z tymi maseczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję poużywać próbkę kremu do twarzy i powiem, że miło mnie zaskoczyła, więc maseczka byłaby pewnie jeszcze lepsza. Szkoda, że ominie mnie taki gratis, bo konto uzupełni mi się dopiero za jakieś 3 tygodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, że już w moim guscie ta maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na taką promocję :) Sama się zastanowię czy nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie kosmetyki tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka chętnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mialam :D

    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam firmy nawet, ale dobrze wiedzieć, że mają fajne produkty warte wypróbowania..może się skusze..:))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajowe :)

    super że pomogłam z lokówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez jestem zachywcona ta maseczka - jest naprawde bardzo dobrym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wymyślili z ta opaską, a maseczkę bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz