KOBO - fushia

Witajcie!
Dziś postanowiłam pokazać Wam moją "najulubieńszą" ;) szminkę na lato.
Ja zdecydowanie wolę pomadki od błyszczyków, chociaż kiedyś było odwrotnie ;)
Na lato wybieram zdecydowane i odważne kolory i obecnie tym kolorem jest FUSHIA od KOBO.
 źródło: internet: kobo-professional-fashion-colour-cream-lipstick-fuchsia

Daje ona zdecydowany i wyrazisty kolor. Jej aplikacja i rozsmarowanie na ustach jest idealne. Nie jest ani tępa ani zbyt śliska :) (Mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi?)
Daję piękne i wyraziste usta:

Uwielbiam na lato zaszaleć z kolorem dlatego ta szminka jest moją faworytką...
A Wy jakie kolory na ustach lubicie, szczególnie latem??

20 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek i ładnie prezentuje sie na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, mam inny kolor z Kobo i też jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny energetyczny kolorek :) Ja najbardziej lubię pudrowe zgaszone róże i wszelkie odcienie NUDE :) A zazwyczaj stawiam po prostu na pomadkę ochronną bezbarwną ;) Niestety mocne usta nie pasują do mojej urody :(((

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kolory zawsze podobają mi się u kogoś, ja sama się źle w nich czuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie. Kolor ogółem bardzo ładny.

      Usuń
  5. Jaki słodki kolor :) Rzeczywiście latem taki kolor pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieziemski kolor, uwielbiam takie! W chwili obecnej uwielbiam swój duet pamadkę i błyszczyk z manhattanu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fuksja cudownie wygląda na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor intensywny ale śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię pomadek, ale kolor bardzo mi sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna :) uwielbiam takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. odważny kolorek, ale super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, nie wiedziałam, że KOBO ma tak śliczne odcienie szminek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz