electric blue

Hej Kochani,
Dziś napisze Wam słów kilka o eyelinerze z wibo w kolorze elecetric blue:
Nie wiem jak Wy, ale ja na laro lubię poszaleć z kolorową kreską na oku i najczęściej wybieram właśnie kreskę w kolorze niebieskim. Do tej pory użwałam kredki, ale na takie upały jak mamy teraz, kredka mi spływała. Dlatego w jednek z wibo boxów znalazłam eyelienr w kolorze głębokiej niebiskości ;)
Eyeliner ten używałam już parokrotnie i muszę Wam powiedzić że sprawował się bardzo dobrze.
Ja już od dłuższego czasu stosuję eyelinery z wibo, do tej pory były to czernie.
Bardzo sobie je chwalę. Niebieski eyeliner super utrzymuje się na oku, nie ściera się i nie znika w ciągu dnia.
Jest on doskonale widoczny. Jedyny minus jaki bym mu przypisała to jest ciut zby za rzadki, bo aby uzyskać równy kolor, to trzeba troszę pedzelkiem pomachać :) No ale mi to nie przeszkadza jak za cenę poniźżej 10 zł. Chciałam uchwycić jak eyeliner prezentuje się na oku...ale niezbyt mi się to udawało, bo światło nie sprzyjało, więc pokaże to co udało mi się w ostateczności zrobić ( ale ostrzegam, że zdjęcie nie powala, i nie oddaje w pełni kreski :))




19 komentarzy:

  1. Ładny kolor , ale efekt mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie moge się przekonać do kolorowych kresek;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt ciekawy, ale ja pozostaje przy głębokiej czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, mi kreski jakoś nie wychodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek ma ładny :) ja nie używam eyelinerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zamiast eyelinera korzystam z kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. również lubię eyelinery z Wibo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam czarny od nich:P cwicze caly czas;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jednak wciąż decyduje się tylko na czarną kreskę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zaszaleć z kreską, ale ostatnio przestałam się łakomić na kolorowe linery, tylko kupiłam Duraline i mieszam cienie.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki właśnie chciałam sobie kupić, ale nie pasuje mi do koloru oczu ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzieś go widziałam już, muszę się zaopatrzyć :]

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolorki :) z pewnością kiedyś zakupię :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam właśnie dobrego eyelinera i chyba zacznę się rozglądać za tymi z wibo :)
    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz