Manhattan

Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam Wam lakier Manhattan nr 10 w kolorze Bordo ze sklepu ezebra.pl
Wygląda on tak:


A na pazurkach prezentuje się doskonale:
 
Bardzo dobrze się z nim współpracuje, idealnie sunie po płytce paznokcia.
Jak widac ma świetny błysk!!!! Co jest dla mnie dużym PLUSEM!
Jedynie kolor nie mój, bo ciut dal mnie za ciemny...ale uważam że na zimę czy jesień będzie idealny!!
Można go dostać już za 3,99 zł TUTAJ.
Musze koniecznie kupic sobie inne kolory z tej kolekcji, bo lakier na bazie eveline trzymał się znakomicie!!


19 komentarzy:

  1. nie mój kolor, ale jak inne się tak dobrze będą spisywać to może się skuszę? :) Ceny w tym sklepie są przerażająco niskie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lakier, ja uwielbiam pomadki i błyszczyki z Manhattanu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go i go lubię ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś te lakiery mnie do siebie nie przyciągają. Mam kilka, ale się nie polubiliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor i rzeczywiście okazja cenowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piękny i ten błysk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor, ale nie dla mnie ;). Mi bardziej pasują jasne odcienie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. w buteleczce jakoś mi się nie podoba, ale na paznokciach to co innego :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz