Manhattan - Long Lasting Gloss Glide

Hello :)
Ufff ale mamy upał :) reszcie! Dziś troszkę powygrzewałam się na słonku.
Chciałam Wam dziś zaprezentować super błyszczyk z Manhattanu ze sklepu EZEBRA.PL.
Prezentuje on się tak:


Ja mam w kolorze 56G. Jest to taki kolor nude, zmieszany z pudrowym różem, z malusieńkimi, ledwo widocznymi drobinkami.
Prezentuje się on tak na ustach (w różnym oświetleniu)



PLUSY:
+ mocno kryje
+ nie podkresla suchych skórek
+ pięknie wygląda do opalonej skóry
+ powiększa usta, poprzez odbijające, maleńkie drobinki
+ nie wylewa się z pojemniczka
+ bardzo łady kolor
+ cena na ezebra.pl - 5,99 zł/ więc jak za taki błyszczyk to warto tyle przeznaczyć
+ gęsta konsystencja, która nie skleja ust!

Minusy:
- podczas wycierania się mogą pozostawć droinki w załamaniu ust.

Jednym słowem: Warto spróbować.


30 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że ten kolor jest za bardzo landrynkowy ;). Ale może po prostu tak wyszło na zdjęciach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest landrynkowy, tak wyszło na zdjęciach

      Usuń
  2. ładny, taki słodziutki róż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, jednak nie przypadł mi do gustu;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie współgra z twoją cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie produkty do ust z tej firmy. Jeszcze nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam błyszczyki z manhattanu, w odcieniu 51G jest boski, ale ten też wydaje się super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam błyszczyk z tej firmy. Fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor idealnie by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za błyszczykami, ale kolor super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosiłam już ponownie o adres do wysyłki :) - nelinka@onet.pl, po proszę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak średnio mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny kolorek u mnie dzis gości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wygląda na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiedziałam że one są aż tak tanie! świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor :)
    Zapraszam do mnie: www.aneczka84.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny kolorek....uwielbiam jasne błyszczyki/pomadki

    OdpowiedzUsuń
  17. Paskudny kolor, kompletnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zamawiam narazie nic przez internet, a kolor nie podoba mi się :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie kolory na ustach :) może kiedyś się skuszę na niego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz