Lovely - kremowe balsamy do ust

   Dziś chciałam Wam pokazać piękną, cukierkową kolekcję balsamów do ust, które znalazły się z wiboBoxie:
Jak widać kolory i opakowania są przepiękne!
cukierkowy róż, ciemny róż, pomarańcz i czerwień....Poprostu CUDO!
Balsamy są bardzo słodkie, dlatego użycie ich to sama przyjemność.
Są one dość gęste:

Ale nie kleją się ani nie lepią. Na ustach pozostawiają ładną, lekko kolorową taflę wodną.

Tak się prezentują w troche innym świetle.
Błyszczyki te, to super sprawa!, Ładnie pachną, super smakują, nadają niesamowity blask, nie wysuszają...
No czego chcieć więcej?
Jak dla mnie bomba!

42 komentarze:

  1. śliczne są ;) widziałam je po 7 zł i się zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne! wyglądają smakowicie! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno soczyste ;) dwa z prawej najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie ciekawe jak na ustach wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka, oba róże po prostu genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki, a najlepszy Coral love :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i słodkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej wpadła mi w oko ta jasno różowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, ja je odbieram zgoła inaczej ale jak widać to kwestia oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo intensywne kolorki ale ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jeju ;D gdyby ten jaśniejszy róż miał taką mocną pigmentację na ustach to byłabym w 7 niebie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety aż takiej mocnej nie ma :-/

      Usuń
  12. Chyba sobie taki muszę sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne mają kolorki, aż się zachciało mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie jak się prezentują na ustach :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne mają kolorki chyba się skuszę na różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pudrowy z tej firmy jest najlepszy :D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajeczne kolory chociaż za takimi balsamami nie przepadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za cenę ok 7 zł można się skusic... ;)

      Usuń
  18. Aweee~ The package looks soooo adorable! And the colors seems like very opaque! Win win :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są, może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyglądają, szkoda,że nie pokazałaś na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzą mi się te balsamy :) Wszystkie mają niesamowite kolory ;) Muszę je mieć :>



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne :D

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolorki :)Zachwycają :) Chociaż od długiego czasu nie używam nic kolorowego do ust :) Głównie nawilżającą pomadkę bezbarwną a jeśli już kolor to pomadka bądź matowa kredka do ust :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądają pysznie !!!!


    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  26. bomba, a pomarańczyk to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz je widzę :) Cudownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne kolory, trudno sie zdecydowac ktory lepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie widziałam ich jeszcze, ale koniecznie muszę je mieć bo się po prostu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja je bardzo lubię, chyba mam jeszcze nawet w starym opakowaniu! ładny zapach i trzymają się na usteczkach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz