LOVE ME GREEN - krem regenerujacy na noc

Hej Kochani!
Dziś chciałam wam zaprezentować krem na noc w 98,5% ze składników naturalnych.
Kremik dostępny jest w wersji na noc i na dzień TU.


Kremik jest biały, nie bieli nam skóry, świetnie nawilża, co akurat na noc jest mi potrzebne, bo w dzień stosuję krem matujacy.
Co mówi o kremie producent:
"ementy przeciwutleniające kremu niwelują  agresje środowiska i regenerują skórę skutecznie przez noc.Orginalna kompozycja szlachetnych składników jak ekstrakt z frangipani, mleczko pszczele czy Osilift (opatentowana substancja na bazie wyciągu z owsa) sprawia, że po przebudzeniu, skóra jest odżywiona , odprężona, odzyskuje tonus i sprężystość."

Krem delikatnie pachnie, bardzo ładnie i subtelnie. 
Nakładajac go na twarz aż czuje się jego dobroczynne działanie...Krem dość szybko wnika w skóre, choć nie jest to nam potrzebne na tyle szybko, bo jest to krem do stosowania na noc. 

SKŁAD:
AQUA (WATER), SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL*, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT*, OLUS (VEGETABLE) OIL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, CERA ALBA (BEESWAX), OCTYLDODECANOL, POTASSIUM PALMITOYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, BENZYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), FAGUS SYLVATICA (BEECH TREE) BUD EXTRACT*, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, XANTHAN GUM, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA WAX) CERA, DEHYDROACETIC ACID, ROYAL JELLY EXTRACT*, BENZOIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, SORBIC ACID, CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, PLUMERIA ALBA FLOWER EXTRACT 

Ogólna ocena bardzo dobra!!! POLECAM

24 komentarze:

  1. fajne mają produkty:) zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie kosmetyki z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym wypróbowała ale to zależy od ceny, której niestety nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mają takie drogie kosmetyki. Ale kiedyś jak będzie promocja, to bardzo chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Organic products are always great! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj wypróbowałam próbkę tego kremu i bardzo mi się spodobał, ale ta cena ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceny mają wysokie, dla mnie niestety odstraszające ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nic nie używałam z tej firmy, pierwszy raz widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki fajny kremik...nowa marka widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię kremów na noc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można nie lubić kremu na noc???????
      Ja nie wyobrażam sobie pójścia spać bez kremu

      Usuń
  12. hm ciekawy nie miałam jeszcze nic z tej firmy



    zapraszam na konkurs z dafi do wygrania dzbanek filtrujący

    OdpowiedzUsuń
  13. 98% naturalnych składników? :) chyba jestem w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś... Jak cena będzie niższa ;)

    Zapraszam na http://for-a-beauty.blogspot.com/ i dodaje do ,,Ulubionych" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi! Jak większość ich produktów;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ciekawie :) chociaż ja potrzebuję kosmetyków do cery tłustej więc po taki na pewno nie sięgnę..

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jst błąd, ponieważ ja mam cerę tłustą również, ale ot nie znaczy że nie trzeba jej nawilżać, na dzień stosuję kremy matujące a na noc stawiam na nawilżenie, dzięki temu skóra wydziela mniej sebum, bo jest już nawilżona...

      Usuń
    2. Oczywiście, że nie jest błędem, ponieważ nie napisałam, że nie nawilżam :) Używam kosmetyków nawilżających regularnie, ale tylko do cery tłustej bądź mieszanej :) Po przygodach z kosmetykami nawilżającymi do cery normalnej i suchej mam kongo na twarzy dlatego sięgam jedynie po te stworzone dla potrzeb mojej skóry :) Najbardziej lubię Lierac, Galenic, Siquens a nawet z tych tańszych AA również spoko się sprawdza :) Nawilża i nie blokuje.. Dobrze, że producenci kosmetyków powoli otwierają oczy na potrzeby skóry innej niż normalna i sucha.. Jeszcze parę lat temu był z tym niezły problem... Buziaki :***

      Usuń
  17. Krem wygląda bardzo interesująco. Nie wiem dlaczego, ale same już opakowanie bardzo kusi do kupienia i wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz