Lekkie Nogi? += Plusssz Care

Haj Wszystkim,
Czy też macie czasem ciężkie lub opuvchnięte nogi???
Ja od czasu jak poszłam  do pracy, to często zdarza mi się, że moje nogi są "ciężkie".
Ale ostatnio miałam okazję wypróbować suplement diety Plusssz Care Lekkie Nogi:
Są to pastylki, które łyka isę raz dziennie.
To co pisze producent:
Czy tabletki faktycnie zadziałały?
Hmmm, ciężko mi to stwierdzić, bo faktycznie moje nogi nie puchną już od jakiegoś czasu, ale czy to zasługa tabletek??
Nie wiem, bo od maja zaczęłam biegać, a wtedy cały nasz układ krążeniowy lepiej działa.
Wiem, że moje nogi nie są napuchnięte, nie są ociężałe i narazie (odpukać) nie mam z nimi problemu.
Suplement ten napewno jest pomocny ponieważ zawiera takie substancje jak:
wyciąg z ruszczyka
rutozyd
diosminę
oraz liczne witaminy

A Wy zażywacie jakieś suplementy????

21 komentarzy:

  1. Sama się nie spotkałam jeszcze z takim Pluszem, ale raczej bym się nie niego nie pokusiła w aptece :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nogami nie mam jeszcze problemu. Jeżeli chodzi o suplementy, to aktualnie biorę Mega Krzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie zażywam żadnych suplementów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy faktycznie działa...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow z suplementów to łykam kapsułki z olimpu - maja dobre suplementy a ich różnorodnośc mnie zawsze zachwyca. Aktualnie lykam witaminy dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I usually not a fan of pills but it sounds like a very nice product!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście nie mam takich problemów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. przydałoby mi się takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami mnie bolą nogi, ale jeszcze nie brałam takich suplementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie wierzę w działanie tego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. och teraz po pracy przydałoby mi się takie coś :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jeżeli faktycznie przynosi ulgę to przydałoby mi się takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sceptycznie podchodzę do suplementów :) Zazwyczaj najbardziej działają na nasz portfel ;) Dlatego nie zażywam :) Staram się wszystko czego mi brakuje brać z natury... :))

    Buziaczki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej to te ćwiczenia, ale kilka dodatkowych witamin chyba nie zaszkodzi?

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na szczęście takie problemy jeszcze nie występują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wierzę w takie suplementy i nie lubię faszerowac się takimi rzeczami bo zazwyczaj nie pomagają a nasza wątroba ma sie gorzej :P
    bieganie na pewno dużo Ci pomoglo, ja na szczęście nie mam takich problemów :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm mi ciągle puchną:( czytałam ostatnio dużo pozytywnych opinii o tym, ale jakoś mam mieszane odczucia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie ,bo one słabo działają, a woogóle to cieszysz się z ich zakupu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, nie iwem co mi pomaga, czy bieganie czy te tabletki...
      Ale mają one w skladzie sporo dobroczynnych substancji i witamin więc napewno w niczym nie zaszkodzą

      Usuń
  19. fajny blog :D Zapraszam do mnie ----> Truskaweczkabloguje.blogspot.com
    ( nie obrażę się jeżeli pozostawisz po sobie komentarz) POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z kolei cierpię na braki tuszowe ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz