Kawior Manicure z Wibo

Witajcie Kochani!
Mam nadzieję, ze mi wybaczycie, że nie pisze tak często jak kiedyś, ale za miesiąc już moje wesele...Ale to minęło szybko...I teraz dopiero zaczyna się przedweselna gorączka.
Dziś przyszykowałam dla Was słynny już od jakiegoś czasu kawior manicur, który dostałam w WiboBoxie.
Przeglądając moje lakiery okazuje się że jestem już posiadaczką 4 bulioników...Szybko moja kolekcja się rozrosła, dlatego chyba muszę przygotować jakąś większą wymiankę.
Tak prezentuje się mój zielony bulion/kawior:

 
A tak oto na paznokciu:

 

Zwykle jak robię kawior manicure to robię go na serdecznym palcu, bo nie lubię efektu kawioru na wszystkich paznokciach.
A Wy co myslicie o kawiorze?
Wiem że takie zdobienie jest nietrwałe, a jak zaleje się go żelem to traci na swojej efektywności, ale zdobienie to, ma w sobie to coś :)
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnej notki :)

52 komentarze:

  1. nie mój kolorek ale efekt fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się średnio ten efekt podoba, ale od czasu do czasu czemu nie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awe! This is love-hate mani for me cause it looks gorgeous but stays for only few hours, right?

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt bardzo fajny, muszę sobie kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, warto spróbować, bo to łatwy efekt ;)

      Usuń
  5. Ja jeszcze swojego nie próbowałam, mam wersję granatową :P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, ale niepraktyczne;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w domu 3 kawiory zakupione w BCN i wyglądają cudnie, ale również nie robię nimi wszystkich paznokci bo to dziadostwo robi tak, że nawet we włosach człowiek spokojnie bez wplątywania kosmyków nie może pogrzebać :)) Zazwyczaj oblepiam kawiorem kciuk i przedostatni palec :)) No i mimo wszelkich starań i tak po 2 -3 dniach kuleczki z brzegu uciekają.. :))) Taki tego urok :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ciekawie, ale jeśli miałabym sobie taki zrobić to też tylko na serdecznym palcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się. Nawet jeśli miałoby przetrwać nawet jeden dzień, to jest naprawdę efektowne i opłaca się zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ślicznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ten lakier w jakikolwiek sposób różni się od normalnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy który??
      Chodzi Ci o bazę??

      Usuń
  12. mi sie średnio podoba, na jednym paznokciu moze byc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem do końca przekonana to kawiorowych paznokci, ale na jednym paznokciu rzeczywiście jest do zgryzienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny,ale niestety nietrwały efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne, ale tylko na jakąś imprezę, albo inne ważne wyjście :) I rzeczywiście, tylko na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do mnie jakoś nie przemawia, chciałam nie raz kupić i przetestować ale jakoś w końcu zawsze się rozmyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, ale fakt, nie można z nim przesadzać;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam czekoladowego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt fajny, na jednorazowe wyjście, ale kolor jakiś taki zgniły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam ostatnio różowe perełki i dzisiaj zamierzam je nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przekonuje mnie ten efekt

    OdpowiedzUsuń
  22. No ma w sobie coś - efekt bardzo mi się podoba jednak ta nietrwałość chyba skutecznie mnie zniechęca do niego

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie to wygląda ale tak jak mówisz na jednym paluszku ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Kawiorowy manicure do mnie nie przemawia, aczkolwiek muszę powiedzieć, że na Twoim paznokciu wygląda najlepiej z tych co widziałam!
    ...i zgadzam się, że kawior powinien być jedynie na serdecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo dziękuję za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też jestem za kawiorem tylko na serdecznym jeśli już ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne masz paznokcie przede wszystkim ! <3 :)
    Mnie się to bardzo podoba :) Ale trwałość szkoda że taka licha :(

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny jest,też muszę zamówić,ale za miesiąc;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się bardzo kawiorowy manicure podoba, szczególnie kiedy pojedyncze kuleczki są różnokolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  30. mi sie bardzo podoba, szkoda że tak krótko się trzyma .. ale na jakieś przyjęcia, imprezy czemu nie ? ;))
    loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny efekt, ale szkoda, że krótkotrwały;/

    OdpowiedzUsuń
  32. zabawne!! :)) Lubie takie eksperymenty!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. A widzialam to ostatnio w Rossie i wachałam się czy kupić kawior i dobrze że nie kupiłam bo srednio mi sie podoba wykonanie. Już o niebo jest ładniejszy obok lakierek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny, ja niestety ani razu jeszcze nie miałam okazji robić, nie mam kawiorku - wszystko wykupione :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz