Dokładka wymiankowa - Rozwiąanie konkursu - Astor Lip butter

Witajcie!
Na wstępie chciałam Was zaprosić do mojej zakładki wymiankowej TUTAJ, uzupełniona została o mnóstwo produktów. Zatem ZAPRASZAM.
Chciałam ogłosić również rozwiązanie konkursu. DZiękuję wszystkim za tak liczne uczestnictwo.
Ten kto nie wygrał to niech się nie smuci bo szykuje się kolejna niespodzianka :)
A dzisiejszą wygraną jest: EAtB, Gratulacje!!! Prosze o wiadomość na priv.

W kolejnej części posta chciałam Wam przedstawić super wynalazek jakim jest lip butter od Astor:
Posiada on cechy szminki, błyszczyka i masełka do ust. 
Jest on w formie pisaka/flamastra;)
Łatwo się go aplikuje, nie jest tępy :) 
Pozostawia lekki (nienachalny) kolor. Ogólnie fajny gadżet. 
Do mminusów zaliczyłabym to, że napisy się zmywają bardzo szybko, co u mnie już jest widoczne. 
Łatwo można ją sobie złamać...Jak dla mnie nawilżenie nie jest zbyt mocne, ale moje usta sa wymagające :)
Ale uważam że warto jest mieć taki kosmetyk w torebce, bo szybko nawilżymy usta i nadamy im ładny, przyjemny kolor. Nawet nie potrzeba nam lusterka bo krzywdy sobie nim nie zrobimy :)

21 komentarzy:

  1. Gratulacje
    i nawet fajny kosmetyk a jaka jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jak prezentuje się na ustach :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze nie pokazałaś jak się prezentuje na ustach .

    OdpowiedzUsuń
  4. moja koleżanka go ma, jest całkiem spoko. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. poluję na ten flamaster z Astora ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. o tym pisaku juz tyle slyszałam i taki wychwalony ze musze w niego zainwestowac chyba hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, dziękuję <3 Bardzo się cieszę z wygranej, to super wyróżnienie. Już piszę meila z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kiedyś go w końcu kupić :D ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ano, przygarnęłabym chętnie.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz