CEWE Fotoksiążka

Witajcie!
Czy tworzyliście kiedyś sami swoją fotoksiążkę lub album???
Ja własnie miałam okazję pobawić się w takiego "projektanta" dzięki portalowi urodaizdrowie.pl, oraz dzieki stronie cewe-fotoksiazka.pl.
Na stronie cewe-fotoksiazka.pl można sobie stworzyć swoją książkę, album czy też zeszyt.
Wystarczy pobrać program ze strony i dzięki niemu możemy dowolnie dobierać i tworzyć różne kompozycje zdjęciowe!
Mój pomysł na fotoksiążkę, wziął się z naszej 4 rocznicy...
Postanowiłam umieścić w niej zdjęcia z naszych wspólnych, 4 lat :)
A oto jak przyszła do mnie zapakowana FOTOKSIĄŻKA (dodam, że wysyłka była błyskawiczna)
A to jest efekt mojego projektu: (twarda okładka):
Ja postanowiłam każdemu zdjęcu dobrać inne tło kartki...aby pasowało do charakteru zdjęcia, ale jeśli wolicie mieć jedno tło, to też tak można.
Książka wykonana jest bardzo solidnie i dokładnie, jest taka, jaką sobie zaprojektowaliście.
Można dodać sobie kilka clip artów, aby zdjęcia rozweselić...

Program oferuje nam wiele ramek do zdjęć, wiele obrazków...różnego rodzaje tła, napewno każdy wybierze coś dla siebie.

Uważam że fotoksiążka to wspaniały prezent na rocznice, lub ważne wydarzenia, które chcemy upamiętnić, bo wiadomo, że zdjęcia w komputerze mogą szybko się ulotnić.
Ja planuję zamówić sobie taką fotoksiążkę po naszym ślubie, jako wspaniałą pamiątkę.
A Wy co uważacie o takim prezencie???

25 komentarzy:

  1. Taka książka to świetny pomysł :D musiałabym pomyśleć o takim czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest taka książeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł :) wszystko w jednym miejscu, bez wypadających zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czytałam o tej fotoksiążce i myślę by też zamówić na rocznice dla mojego lubego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ich kilka i wiele par właśnie takie książki chce ze ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i niezła pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! It's beautiful!!! It looks like a magazine <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są te foto-książki można otworzyć w każdym momencie i wrócić do wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł z tymi książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysl, szczegolnie na prezent dla kogos:) Ja juz kilka razy chcialam sobie taka ksiazke skomponowac ale jakos zawsze ostatecznie wywolywalam zdjecia normlnie, chyba w koncu musze sie za to porządnie zabrac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super sprawa!:)
    ja zrobiłam taka z naszego ślubu i podróży poślubnej na Krecie :)
    mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna planuję skomponowanie i zakup takiej książki. To świetna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne, świetny pomysł na prezent czy rocznicę!

    Pozdrawiam, dodaję do Obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na blog poświęcony diecie bez mąki, jej wpływie na nasz organizm i 'spustoszeniu' jakie powoduje nadmierne spożycie glutenu!

    http://bezmaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow genialny pomysł z taką książką! Na pewno po latach bedzie się miło oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś na pewno cos takiego sobie zamówię bo zdjęcia wywołane które moge meic w race sa lepsze nie to co cyfrowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz