3 wibo box

Hej,
chyba jestem ostatnia która pokazuję Wam 3 wibo boxa :)
ale niestety obowiązki ślubne wzywają, już mniej niż miesiąc został :)
Przechodząc do rzeczy pokazuję Wam co kryła paczuszka:
1. 3 wspaniałe eylinery (czarny, niebieski i turkusowy) ciekawe jak będą się sprawowaly?
 

2. cudownie smakujące błyszczyki z kolekcji letniej:

3. Krem BB:

4. tusz do rzęs:

5. bibułki matujące (to już moje 4 opakowania) bo znam je bardzo dobrze :);

6. zestaw reklamowy od sposorów:
Ja z paczuszki jestem bardzo zadowolona, niedługo pojawią się recenzje :)

23 komentarze:

  1. What a great products! Wow! Those bright eyeliners are so cool for summer make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ten nowy tusz :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj błyszczyki wyglądają bardzo słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama chciałabym taką dostać ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczuszka, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyki mogą być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego używania, wszystko mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę ten liner turkusowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie! Nie obraziłabym się za taki prezent :D. Te bibułki są naprawdę świetne- na lato jak znalazł. Błyszczyki wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie ten tusz do rzęs ;))
    lubię tusze z Lovely, a tego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej lubię eyelinery w pisaku, nie rozlewają się i rysują idealną kreskę, nie umiem posługiwać się tym pędzelkiem, zawsze mi coś do oka wlatywało :) błyszczyki wyglądają cudownie <3 zapraszam na konkurs, do wygrania ciuszki :) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a aj wolę w pędzelku, w pisaku nie umiem się niemi posługiwać...

      Usuń
  12. eyelinery mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zawartość;) Ciekawa jestem recenzji^^

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na recenzję kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo bardzo Ci zazdroszczę linerów <3 <3 <3 Musisz je zaprezentować jeszcze!! :))

    .. za to ten bb mam i nie lubię go :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz