Warszawskie spotkanie blogerek - 08.06.2013

Hello,
Dziś chciałam zdać relację ze spotkania blogerek, które odbyło się dn. 08.06.2013 w restauracji "ZGODA" w Warszawie.
Pogoda nam na szczęście dopisała, świeciło ładne słoneczko, a my miałyśmy okazję do wspólnych pogaduch :) Na wstępie każda z nas się przedstawiała i opowiadała coś o sobie, konsumując pyszne przystaweczki jakie zafundowała nam Cholera naczelna ;)
Mogłysmy również organoleptycznie zbadać produkty marki Pat&Rub, dzięki Pani, która opowiadała nam o produktach tej firmy:
Następną firmą, która się zaprezentowała była Balmshop.pl. Jest to nowa firma na rynku, bo działająca dopiero od maja tego roku. Jednakże widać było profesjonalizm z jakim podeszły do nas - blogerek, ponieważ każda z nas dostała sygnowany nazwą bloga, swój własny upominek, co wymagało poświęcenia i zapoznania isę z blogiem każdej z nas. Wielkie ukłony dla firmy za to!!!
Na spotkaniu otrzymałyśmy wiele upominków:
Oraz poznałam wiele nowych osób, z czego jestem najbardziej zadowolona
Prawie cały skład

Na koniec chciałam bardzo podziękować organizatorką za przygotowanie tak świetnego spotkanie oraz firmą, które obdarzyły nas prezentami:

Mam dla Was rabat: -10% na zakupy biżuterii u UNCAGED, HASŁO: Blogerki zgoda

28 komentarzy:

  1. masa kosmetyków, świetna atmosfera... zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że udane spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Was sympatyczne laseczki :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Fajnie ze dobrze sie bwailyscie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to spotkanie musiało być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja 20 lipca mam swoje pierwsze spotkanie podlaskich blogerek ;) Juz nie mogę się doczekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie spotkania to super sprawa na poznanie siebie nawzajem na żywo :)
    Pat&Rub widziałam tą skrzyneczkę była w krk :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bardzo Wam zazdroszczę...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie śliczne dziewczyny :) zazdroszczę spotkania ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko ale Wam zazdroszczę, tak bym chciała Was wszystkie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. What a nice event! So many beauty stuff!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo Was tam było :))
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, ze co jakiś czas organizuje się takie spotkania :) Szkoda, że są one aż tak odległe od mojej miejscowości :) To musi być fajna zabawa i miło spędzony czas;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak takie spotkana są ekstra;) I ile wspaniałości:D

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym wzięla udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę ;p ale będziesz miała co testować ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym wziąć udział w następnym;] musiało być super;]

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, ale fajnie musiało być :)
    nasze spotkanie blogerek jest w przyszłą sobotę, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia są świetne,ale zapewne w realu było cudownie;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. ochhh .. Strasznie żałuję że nie udało mi się zapisać.. :) Wszystkie miejsca były już zajęte :)) a wprost marzę o tym żeby w końcu poznać jakieś inne blogerki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze szkoda, że nie wiedziałam wcześniej na pewno bym była..... kiedy następne spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Super spotkanie, zazdroszczę :) A ile kosmetyków!! WOW:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz