Ulubieńcy maja

Hello!! :)
Zdałam sobie sprawę, że jeszcze na swoim blogu nie robiłam ulubieńców miesiąca...
Dlatego dziś ulubieńcy maja:

*) Odkąd kupiłam podkład Stay all day z essence to stał się on moim ulubieńcem. Nie jest za ciężki podkładem, utrzymuje się cały dzień, wyrównuje koloryt cery, matowi...Dla mnie SUPER.

*) Kolejnym ulubieńcem to paletka korektorów z cartice. Są one niesamowicie kremowe i zakrywają to co trzeba...Teraz gdy się juz opaliłam, to rzadziej z niej korzystam, ale gdy tylko przyjdzie jesień to paletka znów pójdzie w ruch :)

*) Antyoksydacyjny krem pod oczy z Bandi...Używam codziennie rano i wieczorem i moje powieki są super nawilżone. Recenzja TUTAJ

*) Turz do rzęs z Wibo Dolls lashes - dla mnie Super. nie kruszy się, podkreśla rzęsy!! Recenzja wkrótce

*) Eyeliner z wibo. Dla mnie najlepszy na świecie, nie zbyt lubię eyelinery w żelu, dlatego często sięgam po te w płynie. Ten ma idealny pędzelek, świetnie robie się nim kreski, bardzo precyzyjny! I ta cena!!

*) Róż z Annabelle Minerals Rose - świetny, świetny, świetny. Dla mojej karnacji idealny. Matowy, utrzymuje się cały dzień, ładnie podkreśla kości policzkowe

*) Odżywka eveline - dla mnie odkrycie roku, dizęki niej mam długie paznokcie, nie uczula mnie tak jak innych i jestem  niej bardzo zadowolona. Stosuję ją na zmianę z odżywką 8w1, dla mnie to to samo

*) Tint z Bell - super kolor, super krycie, super trwałość. Tylko troche może wysuszać, dlatego ja zawsze kładę błyszczyk na tinta. recenzja była TU

*) Moja kochana szminka z KOBO - fushia nr 108. W maju bardzo często mój makijaż wyglądał tak, że kreska eyelinerem, wytuszowane rzęsy i właśnie ta pomadka. Uwielbiam ją.
Recenzja wkrótce

46 komentarzy:

  1. Szminka Kobo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo ciekawią kosmetyki Bandi bo jeszcze nie miałam okazji niczego wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka korektorów wygląda zachęcająco : P muszę się jej bliżej przyjrzeć w drogerii : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę w Polsce muszę koniecznie wypróbować ten podkład Essence

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice products! The concealer palette looks very nice and professional!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stay all day z essence mam...myslałam ze lepiej będzie matowil:/ tusz mam i chwale sobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te szminki z Kobo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio obie kupiłam korektor z catrice, inny niż twój, ale na razie super się sprawuje ;)A odżywkę z Evelne mam i też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam rozowe pomadki a z KOBO szczerze mowiac jeszcze nie mam , jest trwala ??

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadka z Kobo jest świetna...u mnie trzyma sie nawet nieźle

      Usuń
  10. Szminka z Kobo będzie idealna w okresie letnim (o ile lato będzie) ! Muszę się na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy mialam krem Bandi z witaminami i byłam bardzo zadwolona;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą pomadkę ;) fajna :) równiez podkład bardzo lubię :) tusz też jest oki ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywki z Eveline są ok. ;d
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna pomadka:) Tint z Bell bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa paletka korektorów. znając catrice nie będzie przesadnie droga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusił mnie podkład Essence już dawno, ale jakoś jeszcze się nie skusiłam - jak widać warto się przyjrzeć mu z bliska :D
    Odżywki Eveline bardzo lubię i regularnie stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam negatywny stosunek do tej odzywki Eveline przez jej sklad, ale powoli przekonuje sie do niej. Szkoda, ze efekt jest tylko chwilowy

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele dobrego sie naczytałam na temat tego tuszu z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio kupiłam podkład Essence i jestem zachwycona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo jakie fajne kosmetyki :))
    ZNalazłabym coś dla siebie :))
    Buziaki
    XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  21. w sumie nie znam nic, a tusz mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na recenzję tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten eyeliner z wibo jest może niebieski? czy czarny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba wybiorę się kiedyś po tinta, bo mnóstwem osób go poleca ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krem z Bandi mnie ciekawi. Mam jego próbkę, ale jeszcze nie używalam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam nic z tego :( róż z annabelle minerals bym sobie spróbowała. razem z podkładem najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy ostatnio zachwalają tusz z wibo, muszę go wreszcie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Diamentowa odżywka i ta 8w1 mają ten sam skład, różnią się jedynie nazwą. Też jej używałam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam tych produktów, ale muszę kupić tusz Wibo. Zbyt wiele dobrego ostatnio o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. za mną cały czas chodzi tint z bell :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładna pomadka Kobo,tez posiadam Fuchsie ale z avonu,robiłam o nich ostatnio posta.

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam jeszcze żadnego z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  33. Też uwielbiam tinty Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam juz wiele pozytywnych opini na temat tego podkładu z Essence. Jak tylko wykorzystam mije zapasy, na pewno go zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  35. Korektor i podkład sama uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tą paletkę korektorów i namiętnie używam - już widzę dno, uważam, że to świetny produkt za naprawdę niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. podkładem bardzo mnie zaciekawiłaś i chyba sobie go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz