Sleek ORIGINAL

Witajcie moje kochane po dłuższej przerwie!!!!!
Długo do was nie zaglądałam ponieważ z moim P. wybraliśmy się na wakacje do Egiptu....
Ach jak szybko to zleciało :((( Jak tylko zgram to pokażę Wam kilka zdjęć :)Ale dziś przyszedł czas na recenzję paletki sleek ze sklepu Alledrogeria.pl
Paletka prezentuje się następująco:
Kolorki ma prześliczne:

Nadają się zarówno do makijażu dziennego jak i do szalonego makijażu wakacyjnego.
Jak wiecie (albo i nie) ja w swojej kolekcji posiadam już paletkę sleek storm, ale niezbyt mi się ona widzi...
Ta ma znacznie lepsze i przyjemniejsze kolory...
Jak zapewne wiadomo... kolory z paletek sleeka są mocno napigmentowane i to jest ich podstawowa zaleta... Na oku makijaż z bazą trzyma się calutki dzień...Niestety kolrki lubią się osypywać, ale dla mnie to nie problem...
Poluję jeszcze na paletkę au naturel i oh so special...Bo kolry tych paletek również mnie urzekły...

A oto dwa makijaże.  Pierwszy z użyciem brązów:

Oraz kolorku różowego i fioletowego:







25 komentarzy:

  1. piękna paletka :) śliczne makijaże :*

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie original to klasyk, uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć jakąś paletkę Sleeka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka jest naprawdę śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam paletki oh so special i ultra mattes ze sleek'a :) Obie są genialne i nie wiem, nie osypują się wręcz mają jakby delikatnie kremową wg mnie konsystencję :)) Naprawdę je polecam :)) Genialna jakość za niską cenę :))

    Buziaki

    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Choruję na paletkę Candy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne kolorki.....pieknie prezentuja sie na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dwie paletki sleeka i ta może będzie kolejna, ma piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. MAM ORGINAL I STORM I OBIE PALETKI UWIELBIAM, A CO SMIESZNE TEZ CZAJE SIE NA AU NATUREL I OH SO SPECIAL :P

    OdpowiedzUsuń
  10. You're back :)

    I love Sleek eye shadow palettes too :) So nice quality!
    Seems like they changed design a bit though...

    OdpowiedzUsuń
  11. alledrogeria, świetny sklep.Właśnie razem organizujemy konkurs na moim blogu, może będziesz chętna! :)) Ale paletka ma piękne kolory,a takiej nie posiadam w swojej małej kolekcji 5 palet :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj zazdroszczę wakacji. Ja mam au naturel i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz