Rzęsy jak ta lala + TAG: "Pokaż kotku co masz w środku"

Hej kochani!
Wczoraj bardzo miło spędziłam cały dzień na spotkaniu blogerek w Warszawie...
Było miło i sympatycznie, poznałam mnóstwo świetnych dziewczyn, ale relacja ze spotania będzie pÓźniej jak tylko będę miała więcej zdjęć :)
Dziś chciałam Wam zaprezentować super tusz od WIBO" DOLLS LASH ULTRA VOLUME".
Tusz ten jest naprawdę godny uwagi, bo świetnie nam podkreśla rzęsy...Może efekt nie jest jakiś bardzo fenomenalny ale jak dla mnie za cenę ok 10 zł to radzi sobie zupełnie dobrze...
Tak prezentuje się u mnie: (chyba nie muszę mówic po której stronie jest z a po której bez ;)?)

                                                 
Tusz posiada zwykłą szczoteczkę:
Jest ona precyzyjna i łatwo się nią aplikuje tusz. Ja u siebie nie widziałam aby tusz mi sie osypywał, jak to ma nieraz miejsce przy zielonym tuszu z wibo...
Ogólnie jestm z niego zadowolona i najczęściej po niego sięgam...Cenię sobie również ten żółty tusz z Lovely jak i zielony z Wibo, jednakże tym mi isę najłatwiej posługiwać...

Tutaj macie przedsmak tego co było na blogerskim spotkaniu i jakie prezenty dostałysmy od firm:

A teraz zapraszm na TAG.
Otagowała mnie http://biustys.blogspot.com.
Zasady:
Otagowane osoby muszą się wywiązać z mojej nominacji czyli:
Napisać o tagu, że dostało się nominację :) - Prowodyrką jest Makijażowo
Zrobić zdjęcie torebki opisać skąd się ją ma,
Zrobić zdjęcie całej jej zawartości.
Opisać zawartość jaką się ma w torebce.
Otagować osoby które się chce, i ile się chce.

JA obecnie noszę torebkę z Taily Weil (czy jak to się tam pisze) :) Jest ona wygodna i baaaardzo pojemna:
A co mam w środku?:
Oczywiście portfel
telefon, którego nie pokazałam na zdjęciu...
szczoteczkę i pqastę do zębów, bo często w pracy myję
grzebień,
okuary
krem do rąk,
pomadki,
bibułki matujące
klucze do pracy i domu
lusterko, 
tabletki na ból głowy
pendrivy
i perfumy...

Do zabawy zapraszm wszystkim kto ma chęć wziąć udział!

30 komentarzy:

  1. Oj czeka cie szlaenstwo testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły efekt daje ten tusz, choć jak dla mnie szczoteczka malutka strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się skuszę na ten tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt i miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt ! Dopisuję ten tusz do swojej listy bo juz na wielu blogach widziałam super recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulala zapasik pieknie się reprezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój się kończy więc może się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, nominowałyśmy twojego bloga do akcji Liebster Blog, więc zapraszam do nas po pytania :) http://goodtotry.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję już odpowiadałam kilkukrotnie na niego...ale jak coś to postaram isę na niego odpowiedzieć

      Usuń
  9. Ja dopiero co nakręciłam filmik z tym tagiem torebkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też jestem zadowolona z tego tuszu, na twoim miejscu jednak podkręciłabym rzęsy zalotką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam że nie ma takiej konieczności bo na żywo dość dobrze isę prezentują, a zalotka strasznie osłabia rzęsy, a ja jestem w trakcie kuracji olejkiem rycynowym

      Usuń
  11. obecnie stosuję ten tusz... kupiłam go na ostatniej promocji - 40 % za jakieś 5 zł... jest cudowny.... mam jeszcze niebieski tusz z wibo i też jest świetny..... dostałaś masę cudowności... zazdroszczę... miłego testowania :***

    OdpowiedzUsuń
  12. ile kosmetyków *_* :)) pozazdrościć takich prezentów hehe a w ogóle spotkania ,mam nadzieje że kiedyś taż na takim będę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow efekt jest rzeczywiście super, nie znałam wcześniej tej maskary. I ile kosmetyków dostałyscie, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana u Ciebie efekt daje fantastyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny efekt tego tuszu. właśnie przetestowałam wczoraj tusz wibo, który dostałyśmy na spotkaniu i przyznam, że nawet daje radę, ale dziś sięgnęłam po astora i się zakohauam w nim.
    dzięki za spotkanie! było bardzo miło poznać osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cholera jasna ! :p czego też nie moge mieć takich dłuuugaśnych rzęs ? :) zazdroszcze !! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz