Pearl cream od Lambre

Hej kochani!!!
Czy u was też ciągle pada??? No żesz co za pogoda???
Dziś chciałam Wam zaprezentować "perłowy" krem z firmy Lambre.

Prezentuje się on bardzo ładnie. Zamknięty jest w dość dobrze wykonanym opakowaniu, oraz dość ciężkim opakowaniu...Ale to dodaje odrobinę luksusu temu produktowi.
Opakowanie jest bardzo wygodne bo posiada piękną, złota pomkę:

Krem niby jest do stosowania do cery dojrzałej, jednak ja stosuję go pod oczy na zmianę z moim kremem z Bandi...Bo cera łatwo przyzwyczaja się do jednego produktu. Krem ma dobrą konsystencję, jest biały:

Ma zapobiegać pojawieniu się pierwszych zmarszczek...ja niestety pod oczami mam już trochę zmarszczek...Dość szybko się one pojawiły...cera juz niestety straciła jędrność :( i może być to też wywołane częstym uśmiechaniem się...
Krem dobrze nawilża moją cerę, nie jest za tłusty. Mozna go również stosować jako maseczkę na całą twarz w celu nawilżenia i zregenerowania cery i też tak czasem go używam ponieważ krem ma aż 50 ml i do samych oczu to bym go chyba nigdy nie zużyła...:)

Składniki aktywne:
MOIST 24, D-PANTENOL, kompleks witamin: А,Е,F, PEARL EXTRACT, MATRIXYL, CRODAMAZON MARACUJA - olej z maracuji, SQUALANE, SHEA BUTTER, PUERARIA LOBATA ROOT EXTRACT (INHIPASE).

A Wy miałyście jakieś doświadczenia z kremami z lambre??

13 komentarzy:

  1. I love everything with shea butter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale ten krem zapowiada się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie wręcz przeciwnie, piękne słońce ;) Ja nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego kremu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ma śliczne opakowanie ;)

    ps. również mam zmarszczki pod oczami ;) masz rację to od śmiania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, co za piękne opakowanie! Wygląda bardzo luksusowo :). Fajnie, że i działanie jest dobre. A tak z ciekawości- ile kosztuje to cudo?

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety jest dość drogibo ok 50 zł

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam tego kremu, ani żadnego innego kosmetyku z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam nic z tej firmy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znamy tej marki, ale produkt wygląda interesująco :))

    Dziękujemy za odwiedziny

    Pozdrawiamy z Barcelony buziaki

    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  10. widze, ze produkt dla mnie;) jak skoncze krem z olay pomysle o kupnie Pearl Cream;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz