dodatki do manicuru

Witajcie kochani!
Dziś mamy już sobotę, urlopik powoli mi się już kończy...i w poniedziałek czeka nas szara rzeczywistość :((
Dziś chciałam Wam zaprezentować kilka dodatków do manicuru jakie dostałam ze sklepu KKcenterhk.com. 
Mogą to być zarówno dodatki do Mani...jak i do innych rzeczy:



Najpierw pokombinowałam z błyszczącymi kółeczkami (ja uwielbiam takie błyskotki), dlatego do wczorajszego mani dodałam kółeczka...Jednakże moja płytka jest zbyt mała na takie ozdoby i zapewne lepiej by się to prezentowało na większej płytce...
Kółka wykorzystam do ozdób mojej garderoby :)


 Kolejno próbowałam coś zrobić z czarnymi kółeczkami, jednakże tutaj sytuacja podobna...i ozdoba za duża do moich paznokci :((((((
Dlatego znalazłam inne rozwiązanie i urozmaiciłam moją bluzkę:

Ozdoby najlepiej by sie sprawdziły w przypadku żeli czy akryli bo wtedy można z nimi coś wymyślić i lepiej by się trzymały, a tak musiałam je kleić klejem albo na lakier...
Szczególnie w oko wpadły mi pierwsze kółeczka bo niesamowicie się świecą.
Jeśli chcecie coś zamówić ze sklepu KKcenterhk.com to mam dla was zniżkę -10% na hasło: theagnes87

21 komentarzy:

  1. Oh! Yes! With holo silver stones your pink mani looks perfect!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba ten paznokiec panterkowy ;) Cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem ładniej bez tych dolepiaczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) moim też, bo niestety mam za małą płytkę na te "dolepiacze" :) hehe

      Usuń
  4. Na bluzeczce wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie sobie sama czasem zdobic bluzke

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też się podobają błyszczące kółeczka, ale dla mnie też pewnie były by za duże. Świetny pomysł z ozdobieniem garderoby!

    OdpowiedzUsuń
  7. też nawiązałam z nimi współpracę, i właśnie obawiałam się po podanych wymiarach, że niektóre ich dodatki będą za duże :) szkoda, ale dobrze, że znalazłaś inne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się takie rzeczy na paznokciach. ;p
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają na bluzce

    OdpowiedzUsuń
  10. to na moje paznokcie te ozdoby też by były za duże... ale na bluzce świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby te błyszczące kółeczka były ciut mniejsze byłoby idealnie, bo same w sobie są one przepiękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe jestem fanka takich ozdob paznokciowych - zawsze cos mi sie gdzies zahaczy:P

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubie takich błyskotek na paznokciach u siebie bo mnie denerwują ale u innych mega mi się podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. na bluzce wyglądają super! :) paznokcie wolę Twoje naturalne z jakimiś wzorkami np ta panterka jest genialna :) !dzięki za zniżki do sklepu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej.. Właśnie zauważyłam że jestes z Wawy :) trzeba zorganizować któregoś dnia spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chętnie...choć w ta osbote jest już jedno spotkanie bloggerek w warszawie...

      Usuń

Dziękuję za komentarz