żel do stóp od Lambre

Witajcie kochani!!
Maj jest dla mnie cieżkim miesiącem bo cały czas w rozjazdach...i przez to mam mało czasu...
Dziś pora na recenzję żelu do stóp marki Lambre...
Jako, że mamy już prawie lato, na dworzu jest/bywa ciepło to zakładamy sandałki...
Ale aby ładnie nasze stopy się w nich prezentowały musimy zadbać o odpowiednią pielęgnację.
Czyli musimy nasze stopy odpowiednio nawilżać...dbać o nie...i zatroszczyć się o odpowiedni pedicure.
Dziś chciałam Wam zaprezentować "chłodzący" żel do stóp, dla zmęczonych nóg...Pisze chłodzący w cudzysłowiu, bo ja żadnego chłodzenia nie odczułam.


Zel jak to żel :) jest bezbarwny...Zapach jego jest trudny do określenia...taki nijaki...nie czuć mięty jak to zazwyczaj bywa w tego typu produktach...Ja nakładam go na całe stopy wieczorkiem...
Stópki po wymasowaniu tym żelem są bardziej świeże, a sam żel sprawia ulgę naszym stopom...
Aplikacja po całodziennym chodzeniu jest bardzo przyjemna. Stwierdzam, że może lepiiej że nie ma sztucznego chłodzenia, bo nie zawsze mam ochotę na takie coś...Zatem tutaj bym obstawiała,ze jest to jego plus. Żel, jak widać, zamknięty jest w tubce, co jest poręczne, jednakże zamiast nakrętki wolałabym taki ala "kapsel" (wiecie o co chodzi?), aby nie trzeba było odkręcać nakrętki...
Ogólnie rzecz biorąc, żel warty jest uwagi i napewno przyniesie ulgę zmęczonym nogom.
A Wy jak pielęgnujecie swoje stópki?

15 komentarzy:

  1. no no niezły ale szkoda że nie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że nie chłodzi :)) Ja mam wiecznie lodowate stopy.. także chłodzenie odpada ;)) I szkoda, że nie ma zamykacza na klapkę.. bo jak usmarowane łapki są to ciężko się KRĘCI :)))

    Świetna recenzja :))

    Pozdrawiamy z 3city :))

    Buziaki XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny;) Lubię produkty do stóp;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja moje nogi vel stopy smaruje balsamem do ciala ktorego obecnie uzywam. Zzwyczaj to dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You just reminded me that I need to get foot cream :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey! Just stopped to say thank you very much for supporting my new blog :)))

      Usuń
  6. Wydaje sie fajny , nie tłusty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na moje DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny produkt, nie znam wcale ale zapowoada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz