Rossman + sushi

Hej kochani!
Widzę, że każdy chwali się swoimi zdobyczami Rossmanowskimi,zatem ja też pokażę co upolowałam:
 
 1. Ziaja tonik bioaloesowy - zmieniłam troche pielęgnację twarzy i rano zamiast myć ją żelem przecieram tonikiem a potem kładę krem...Widzę, że moja cera potrzebuje nawilżaenia dlatego zdecydowałam się na tonik z aloesem
2. Krem nawilżający z Soraya - tak jak pisałam muszę nawilżać swoją twarz, pomimo, że mam cerę mieszaną...dlatego kremik kupiłam z myślą o nocnej pielęgnacji...a rano kładę matujący
3. Antyperspirant...był w promocji a moja kulka mi się kończy...Mam go pierwszy raz iwęc isę nie wypowiem
4. Moja kochana pomadka rimmel Pink Blush. Ta jest na zapas, bo pierwsza już mi się kończy :( a kolor na ustach jest piękny!!!! Taki barbiowy pink, ale ja taki lubię!!!!
5. Pomadkę eliksir...ŚWIETNA JEST
6. Pomadko-błyszczyk Apocalips z Rimmela - GENIALNA!!!! Zakochałam się i w konsystencji i w kolorku!!!!
7. Świetny lakier z wibo w kolorze atramentowym

Tak prezentują isę moje pomadki:
Chciałam isę pochwalić jeszcze moim pierwszym w życiu zrobionym samodzielnie sushi!!!!
 Jak ja kocham sushi!!! Mogłabym jeść i jeść :) MNIAM!!!!!

58 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no cóż, lubię ten kolor :) szczególnie na ustach :)

      Usuń
  2. KILKA PRODUKTÓW CHĘTNIE BYM ZAADOPTOWAŁA :))

    JA NIE BYŁAM JAKOŚ NA ROSSMANOWSKICH ZAKUPACH..

    CHYBA MUSZĘ TO ZMIENIĆ :)) CHOCIAŻ CHWILOWO MAM WDROŻONY PRZED WYJAZDOWY PLAN OSZCZĘDNOŚCIOWY ;))

    POZDROWIENIA Z 3CITY :**

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wreszcie spróbować sushi ;)
    świetne zakupki .

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne pomadki, miałam kiedyś Pink Blush:) też kocham sushi, ten sos sojowy, to Kikkoman? Najlepszy!!! :) polecam i smacznego... zazdroszczę, też bym wsunęła kilka tych cudnych walców:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kikkoman mi isę skończył a ten to nie pamietam już jakiej firmy

      Usuń
  5. O kupilysmy ten sam kolorek apocalips:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kosmetyki kupiłaś, wszystko praktycznie w odcieniu różu
    sushi blee.., ale ważne, że Tobie smakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sushi pycha jest :) ale co kto lubi :)

      Usuń
  7. Uwielbiam usta w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszedzie tylko znajomi sushi kusza i teraz jeszcze moje kolezanki blogerki, oj Ty niedobra! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie jadłam sushi, jakos do mnie nie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do you call them rolls as they do it in russia?

    Nice haul!

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż króluje;) ja kocham sushi przygotowane przez mojego R. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie przepadam za sushi ale Twojego chyba bym spróbowała bo wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko różówe. i to podobne odcienie. nieźle :)
    ja nigdy nie jadłam sushi, więc nie wiem czy się pytać o przepis czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sa podobne, tylko na zdjeciu tak wyglada

      Usuń
  14. a ja suchi nie lubię ;)

    na różowo poszalałaś z pomadkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak się robiło sushi? Łatwo poszło? Bo wygląda wyśmienicie! Gratuluje zdobyczy:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mazidła naustne rewelacja, chyba wrócę po Apocalipsa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wrócę po pomadkę Wibo bądź Lovely :P

    OdpowiedzUsuń
  18. nigddy nie jadlam sushi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmm sushi! uwielbiam! Jutro mam zamiar zrobić ;)
    Z czym je robiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ogorkiem i z paleczkami krabowymi

      Usuń
    2. Mniam :) Ja w sobote zrobiłam z łososiem wędzonym i rzodkiewką :P

      Usuń
  20. Świetne zakupy - zwłaszcza te naustne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę Ty zrobiłaś sushi i wygląda pięknie :D a ja nigdy nie jadłam nie wiem jak smakuje :D muszę się wybrać spróbować jak posmakuje spróbuję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nono i pomyśleć że nigdy nie jadłam sushi i jakoś mnie nie ciągnie :P świetne zakupy !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te cudeńka do ust to bym chętnie przygarnęła... :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Sushi... mmm pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Również skorzystałam wczoraj z promocji -40% :)
    O widzę Apocalips, świetny jest ten kosmetyk, udało mi się wygrać dwa odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne odcienie różu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. mniam!!!!
    piękny kolor szminki z wibo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Eliksir mam i uwielbiam tą pomadkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne sushi Ci wyszło! Ja też uwielbiam je jeść i robić i jak te Twoje zobaczyłam to aż mi się zachciało zrobić :D.
    W Rossmanie zaszalałam jak się patrzy na tej promocji. Jednymi zakupami pochwaliłam się w notce, później były jeszcze drugie, ale jak czytam tyle dobrych opinii o tej pomadce eliksirze to aż chyba pójdę i jeszcze kupię sobie :). Totalnie się spłuczę na tej promocji, ale co tam, nawet zapas sobie warto zrobić.

    http://www.la-garderobe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. kurcze, wszyscy tak chwala te apocalips, chyba sie skusze wreszcie. ale portfel moj juz cierpi i cierpi :<

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne kolory :)
    mi takie róże nie pasują,a szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  32. nie jadłam jeszcze nigdy sushi :) ale bardzo jestem ciekawa tej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne pomadki! ;) Ja także zakupiłam na tej promocji tą z Wibo ale w numerze 5 i 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też czsem robie domowe sushi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz