piaskowce od LOVELY!!!!


Dziś chaiłam Wam zaprezentować piaskowe lakiery jakie dostałam w WiboBoxie...

Są to letnie kolory: piasek, woda, zachód słońca:

Na pierwszy rzut idzie kolor niebieski. Tworzy on na płytce niesamowite lśnienie, blask...no dla mnie coś PIĘKNEGO, bo ja lubię taki blask:
 NIESAMOWITY!!!!!!!!
Kolejny w kolejce jest piękna czerwień i to ona przypadła mi najbardziej do gustu:


Ostatnim kolorem jest żółty, chyba najmniej mi się podoba, ale tylko dlatego, że ja nie lubię żółtego koloru u siebie:

 

Mnie kolory i struktura zachwyciły...Lakiery łatwo sie zmywały, nie było z tym problemu...
A Wam który kolor wpadł w oko??

57 komentarzy:

  1. wow, super się prezentują ;) ten żółty to jak dla mnie złoto :D ja póki co dzisiaj spróbowałam kawioru na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski jest piekny, ale osobiscie widze tu wiecej brokatu, niz samego piasku, efekt slabo widoczny, albo tak mi sie tylko wydaje - sama nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak brokatu jest dużo, ale efekt i tak świetny

      Usuń
  3. Wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten niebieski jest po prostu cudny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jenyy czemu ja nie mam Lovely u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółty wygląda obłędnie ale tak jak ty, u siebie bym go nie chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, rewelacyjne! Te kolory są przepiękne, a mi się z kolei najbardziej podoba ten żółty- na lato super :).

    Pozdrawiam,
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieski najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pierwszy - niebieskie - jest nieziemski! cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się, wyglądają jak zwykłe brokatowe lakiery, nie piaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi złooty!:) Jak słońce:D świetne lakiery.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne<3 Muszę prędko iść do drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że lovely ma piaskowce ;) Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebieski taki kosmiczny jest, fajny :D Ale czerwony najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na wielu blogach widziałam już te lakiery ale sama nie wiem czy mi się podobają...nie potrafię się jakoś do nich przekonać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Na żółtym to już kompletnie nie widać że to piasek. Ta czerwień jedynie mnie kusi, bo akurat nie lubię tego odcienia niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwony i niebieski nawet fajne sa ;) Zolty nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też zółty najmniej sie podoba

      Usuń
  18. u mnie tez na pierwszy ogien poszedł niebieski;) zaskoczyłaś mnie tym łatwym zmywaniem, ja juz nastawiam sie na metodę z folią aluminiowa;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zdecydowanie lubię żółcie!
    piaskowe słonko jest piękne- chciałabym je mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niebieski najładniejszy :) muszę go mieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne są, nie mogę się doczekać aż wejdą do sklepów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. każdy jest piękny ;)
    i o dziwo podobają mi się, ale może to ze względu na to, że jest w nich więcej brokatu, niz piasku ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja to chyba jestem ślepa;) byłam dziś w Rossmanie i ich nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one dopiero wchodzą i jeszcze moze ich nie być

      Usuń
  24. Piękne wszystkie! Ale niebieski jest NAJ!:);*

    OdpowiedzUsuń
  25. Niebieski przepiękny :)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten niebieski mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jedynie zółty mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. żółty musi być mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba ten niebieski najładniejszy. żółty nie przemawia do mnie w ogóle. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lakiery robią wrażenie, cudownie prezentują się na paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. jeszcze troszkę popracuj nad kształtem :)przede wszystkim mogłyby być troszkę krótsze - nie marrtw sie, również pięknie będą wyglądać, wyrównaj je też. nie widze Ciebie w kwadratach - moze kiedys były, ale nie pasują mi do kształtu Twojego łożyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj - jeden sie złamie - równamy do niego reszte :) trudno, zdarza sie - paznokiec to nie ręka - odrośnie :)

      Usuń
    2. tak wiem :) ale mi tak ciężko opiłować wszystkie gdy tylko jeden się złamie ;(((( i chyba nie zdecyduję się opiłować wszystkich...no niestty...tak mam...gdy się złamie więcej to wtedy opiłuję :)
      A w kwadratach też się nie widze...:)

      Usuń
  33. bardzo intensywne kolory:O najładniejsza czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. All these colors looks very pretty on the nails! I especially love the red one! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. coś czuję, że piaski będą mi towarzyszyły przez całe wakacje! cudaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie najbardziej podoba się chyba ten pierwszy, ale żółty też całkiem niezły :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ one są piękne! O.O

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne! kupię, jak tylko na któryś trafię! zwłaszcza żółty jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjne piaskowce po prostu kocham!:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mało piaskowe te piaski. A szkoda, bo polowałam na nie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten pierwszy lakier wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz