Peeling Tutti Frutti

Hello Kochani :)
Jak się dziś miewacie??
Nareszcie słonko wyszło! Ja cały czas jestem zalatana...gorączka przedślubna się zbliża...teraz zapraszamy gości i cały czas w rozjazdach jestesmy...
Jak tylko zrobiły się cieplejsze dni to zawsze sięgam po orzeżwiające zapachy...czy to pod prysznic czy to perfum...Obecnie miałam okazję wypróbowania peelingu do ciała z Farmony, tutti frutti o zapachu melonowo-arbuzowym:

Prezentuję się on niesamowicie, z chęcią bym go zjadła...:) Peeling zamknięty jest w małej plastikowej buteleczce, z małym otworkiem, przez który nie ma problemów z wydostaniem się produktu.
W środku znajduje się żel (płynno-galaretowata substancja) w którą zanurzone są drobinki peelingu...
Scrub pachnie niesamowicie!! Świeżo!! Owocowo!! Kąpiel z takim kosmetykiem to sama przyjemność!
Drobinki doskonale się spisują...ścierają warstwę zrogowaciałą...żel myje...Zapach jest! Cena ok 6 zł, więc czego chcieć więcej??




32 komentarze:

  1. Szkoda, że póki co nie ma ich na półkach w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wygląda i ten cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wy mnie chcecie wykonczyc tymi pilingami z farmony! :) Ja tez takie chce bo te zapachy mnie kusza jak zadne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale musi genialnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo...po pierwszym zdjęciu wiem na 100%, że chcę to cudo! :) Wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego wariantu, bo moj byl ekstra :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ta cena! Już nie mogę się doczekać, jak go dorwę w swoje łapki :) Takie owocowe zapachy są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, mniam, ja go chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! I can imagine how great and summery it smell :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to na okrągło pokazujesz same super rzeczy, to kolejna, która musi trafić do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze taka slodkoscia i cieplymi krajami zapachnialo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio głośno się zrobiło o tych peelingach :) Chcę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi pachnieć nieziemsko i do tego ten zielony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kolor nieziemski, taki fosforyzujący

      Usuń
  14. Kiedyś muszę się za nim rozejrzeć, bo zapowiada się całkiem, całkiem... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja widziałam takie nowości w Rossmannie;) kusily strasznie ale powstrzymałam się w ostatniej chwili;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak go spotkam to z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeeeeju. kiedyś miałam żel tutti frutti i ja wiem jak to może obłędnie pachnieć. aż zgłodniałam... narobiłaś mi smaka i chcę teraz taki żel o.O

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam ale o innym zapachu..z recenzja sie powstrzymam do wykonczenia buteleczki..ale ciekawe jaki jest melon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z taką szatą graficzną i kolorem na pewno by mnie przyciągnął do kupna :) Może kiedyś go napotkam w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz