Maska Pilomax krok:2

Witajcie Kochani!U mnie coraz mniej czasu...zaczął sie ciąg wesel a niedługo i moje :-/
Dziś chciałam Wam zaprezentować maseczkę do włosów firmy PILOMAX.
Jest to maska do włosów ciemnych, farbowanych,,,Co prawda ja włosów farbowanych nie mam, ale i u mnie świetnie się ona sprawdziła...
Ma ona włosy odżywiać, wygładzać, nadawać lśniącego koloru, oraz zmniejszyć wypadanie włosów.
Maska w składzie posiada keratynę, kawę, hennę i skrzyp polny.
Używalam jej, po myciu, na calą dlugość wlosów na ok 10 min.
Już po pierwszym użyciu widzialam że moje wlosy zrobily się lśnjiące!!!
Maska ma kolor brązowy:
Pachnie dość specyficznie, ale mi ten zapach się podoba, bo czuje moją kochaną kawusię.
Maska super wygladza wlosy i ulatwia ich rozczesywanie, jak tylko spotkam ja na swojej drodze to bez zastanowienia wyląduje w moim koszyczku :)
A wy miałyście już doczynienia z tą maską???

30 komentarzy:

  1. Jeśli wygładza to za jakiś czas pewnie będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się taka maska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ich maski, więc może się skusze i na tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam głównie z tego powodu że kiedyś użyłam takiej maseczki do włosów farbowanych i dziwne rzeczy mi porobiła ta maseczka więc strasznie się uprzedziłam może daltego że nigdy włosów nie farbowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż...pewnie nie wszystkim podpasuje...ale dla mnie rewelka

      Usuń
  6. jestem z niej zadowolona mam ta i inne z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. NOO CIEKAWA TA MASKA...

    PIERWSZY RAZ JĄ WIDZE... :))

    BARDZO POŻYTECZNY POST :))

    POZDROWIONKA Z 3CITY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam ale brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pilomax ma świetne produkty ... maski nie znam ale po recenzji widzę, że to kolejny dobry kosmetyk tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam, ale mam zamiar mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh! Yes! I love hairrrr masks too :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam ale gdy skończy mi się ta którą obecnie stosuję to z chęcią ją wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ją w wersji do blondu:-)))

    Kochanie moje wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  14. Podobno urodzinki . ?

    No to sto lat :**

    W prezencie zaobserwuję ;))
    Zapraszam także do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jeszcze jej nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie ją kiedyś wypróbuję :)
    i pachnie kawą mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaglądałaś na mojego bloga http://wzaciszudomowym.blogspot.com/ - przenoszę go na facebook'a więc będzie mi miło jeśli i tam zajrzysz https://www.facebook.com/ZaciszeMartity

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mialam maski ale kto wie jak kiedys przypadkowo wpadnie w moje rece:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze się z tą maską nie spotkałam, ale muuszę ją kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz