Maska Henna Wax - Pilomax

Witajcie Kochani!!!
Aby odpocząć tylko od "pyszności" z Wibo Boxu, dziś chciałam Wam zaprezentować maskę do włosów, która przyczyniła się do tego, że odzyskałam moje włosy!!
Chodzi o maskę Henna Wax z Pilomaxu:

Maskę tą znam nie od dziś...Zawsze do niej wracam!!!
Jakiś rok temu, coś się działo z moim zdrowiem, zaczełam tracić włosy garściami! Oczywiście w tym czasie robiłam badania, ale zadnych silniejszych leków nie brałam, tylko suplementy i przyłożyłam się do codziennej pielęgnacji moich kłaczków...
Bardzo poważnie podeszłam do ich pielęgnacji...Zaczęłam olejować, odżywiać od zewnątrz i wewnątrz...i właśnie pokusiłam się o maskę Henna Wax. Jak widac jest ona zamknięta w plaskitkowym słoiczku...
Maź jest raczej bezzapachowa, dość zwarta...łatwo się ją aplikują na włosy.
Ja stosują jaobecnie raz na 2 tygodnie po myciu na 30 min, a następnie spłukuję...Wcześniej gdy wypadały mi włosy, stosowałam maskę 2 razy w tygodniu...Teraz widze znaczną poprawę włosów...
Wiem że między innymi przyczyniła isę do tego moja pielęgnacja, teraz stosuję maskę zapobiegawczo i w celach regeneracyjnych. Dla mmnie maska ta, to strzał w 10. ja posiadam do włosów ciemnych, ale iwem, że są różne rodzaje tych maseczek, do każdego typu włosów i na różne problemy. A Wy macie jakieś doświadczenia z tą maseczką??

26 komentarzy:

  1. nie miałam ale mi się ona marzy :) teraz nawiązałam z nimi współpracę zobaczę co mi ładnego przyślą ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. I've heard a lot of great things about henna but never tried it on my hair :P After your post I'll use it too :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją na liście musthave :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maski nie używałam, ale brzmi bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam od niedawna przeznaczoną do regeneracji włosów blond. Cudo:-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ja i też przymierzam się ją opisac;)Działa fajnie,tylko zapach mi się nie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam nad jej zakupem, ale poczekam, aż zużyje trochę masek, które mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam, ale cena mnie trochę od niej odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy dosłownie piją tą maskę - idealnie się wchłania. I naprawdę poprawia ich kondycję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosuję tą maskę od lat i ja uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam od nich express'ową i też jestem zachwycona. Nawet moja mama chwali, że mam lepsze włosy :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś używałam tej maski, ale chyba zbyt krótko bo efektów za bardzo nie widziałam. Chociaż słyszałam o niej same pozytywne opinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, trzeba stosować ją naprawdę regularnie...wtedy efekty gwarantowane

      Usuń
  13. Ja nie używam żadnej maseczki a to źle bo mam włosy przesuszone i jak siano,muszę zainwestować,dzięki za recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię maski pilomaxa :) Tej którą opisałaś jeszcze nie miałam :) Miałam taką fajną expresową;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ją mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam, ale nie zrobiła na mnie jakiegoś mega wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja tez chcę tą maskę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. na mnie tez ona nie zrobiła wrażenia:(

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepsze odżywki z możliwych! aż sobie zaraz na włoski nałożę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Maski z Waxa są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz