Lip Sensation z kwasem Hialuronowym - WIBO

Witajcie!
Jak Wam mija majówka?? Bo moja w tym roku jest kiepska..:( siedzę w domu... No ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło...Dzięki temu że mam czas to mogę częściej skrobnąć coś na moim blogu :)
Dziś kolejna porcja Wibo...
A mianowicie błyszczyki lip Sensation z kwasem Hialuronowym...
Ja posiadam 3 kolorki o nr 1, 2 i 5
Nie wiem dokładnie ile kwasu hialuronowego jest w tych błyszczykach, ale mogę powiedzieć, że błyszczyki dają SUPER połysk na ustach...dają efekt takiej tafli...
Nie ciągną się i nie rolują na ustach...nie lepią się...Są bezsmakowe, co mi odpowiada..Delikatnie słodko pachną...przyjemnie się je aplikuje...
Choć nie dają jakiegoś niezwykłego koloru...to w połączeniu z jakąs pomadką, pomogą nam świetnie wydobyć kolor i powiększyć usta...chociażby optycznie, poprzez efekt błysku...
Producent deklaruje, że systematyczne stosowanie błyszczyków, pomoże nam uzyskać efekt pełniejszych ust...hmmm...nie wiem ile w tym prawdy, ale ja już jeden błyszczyk włożyłam do torebki aby mieć pod ręką ;) Nie mają one drobinek, co jest wielkim plusem!!!
Tak prezentują się u mnie na "gołych" ustach:
     nr 1    



  nr 5
Jak widać kolory nie różnią się zbyt od siebie, ale mi najbardziej przypadł do gustu nr 1 i 2 czyli kolorki różowe, bo niezbyt lubię u siebie efekt NUDE...
Błyszczyki dostępne są w drogeriach Rossman...
Choć ja jestem fanką pomadek to są to dla mnie najlepsze błyszczyki jakie kiedykolwiek miałam na równi z essence stay with me...
Choć tutaj mamy większą gamę kolorystyczną.
A jakie są Wasze ulubione błyszczyki????

42 komentarze:

  1. 5 brzydko wchodzi w załamania ust :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem...bywało gorzej z niejedną pomadką :)

      Usuń
  2. a mnie się 5 najbardziej podoba. ja też doceniam, że nie mają drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są śliczne :):) ale 2 najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, jak dla mnie maja za malo koloru, jakies takie ciut nijakie...

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny błyszczyk z wibo i bardzo go lubię :) pachnie gumą balonową i ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się, jasne, delikatne kolory. Najbardziej przypadła mi do gustu dwójka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, delikatne i naturalne kolorki ;) 2 i 5 podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne kolorki.....usta muszą być naprawdę kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 najładnieszja ;D ja też posiadam błyszczyk z tej serii:) i jestem zadowolona choć moim ulubińcem jednak jest błyszczyk z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie błyszczyków;/ ale kolorki ładne

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolory, muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this "natural" glossy look of lip glosses, sexy lips :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak piszesz że są na równi z błyszczykami Essence to na jeden się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 2 mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatni kolor najpiękniejszy :) Prawdziwe cudo! :)) Muszę mieć je wszystkie :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie lubię błyszczyków i nie stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście na ustach wyglądają podobnie... ale na swatchach najbardziej podoba mi się środkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. za błyszczykami nie przepadam, ale uwielbiam pomadki carmex :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł na bloga .Życzę powodzenia w prowadzeniu.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne kolory, takie delikatne :)
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Can you tell us more about this? I'd want to find out more details.

    Check out my web-site :: Ray Ban Wayfarer

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie kolory nie wiele się różnią ale chyba najbardziej podoba mi się 2 :). Masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja osobiście nie mam tych błyszczyków, ale dają fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 5 najbardziej przypadła mi do gustu, chociaż faktycznie dużej różnicy między nimi nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Środkowe usta prezentują się najładniej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. a mi się podoba najbardziej właśnie ten nude, bo ja u siebie za różem na ustach nie przepadam. mamy na odwrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorki nawet mi się podobają ale od lat nie używam błyszczyków,w sumie nie używam żadnych kosmetyków do ust

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny efekt na ustach, bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz