drugi Wibo Box - prezentacja

Witajcie!!!
Dzis kolejna dawka Wibo ;))))
Ten Box niesamowicie przypadl mi do gustu
A co się krylo w środku???
Lakiery z kolekcji sand (piaskowe)
Cavior manicure (lub jak kto woli bulion)
2 odżywki do paznokci i do skórek, tą do skórek juz mam od dawna i niedlugo będzie recenzja
tusz to rzęs:
Baza pod makijaż i podklad:
brelok ze światelkiem od sposora ;)

oraz broszurka z informacja daniową Hotelu REZYDENT (akurat jestem na etapie wyboru dań na moje wesele, a pokaże Wam co proponuje REZYDENT)





24 komentarze:

  1. Ciekawa jestem piaskowych lakierów, a ten zestaw z zielonym kawiorem też mam. Udało mi się go wygrać w pewnym konkursie i dzisiaj dostałam paczkę, której się zupełnie nie spodziewałam, bo nie dostałam żadnego info o wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie niespodzianki sa najlepsze :)

      Usuń
  2. gratuluję kochana :)
    lakiery czyli coś co lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piaskowe lakiery srednio mi przypadły do gustu...choc może zmienie jeszcze zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jesszcze nie iwem bo nie sprawdzałam ich...ale już nie mogę się doczekac :)

      Usuń
  4. Piaskowe lakiery... Jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiadają się naprawdę ciekawe recenzje!
    jestem najbardziej ciekawa tych piaskowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. super! te lakiery musza tworzyc cuda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bulion? Takiej nazwy nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zawartość! Zazdroszczę i gratuluję;) czekam na recenzję piaskowców i kawioru;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz taki sam zestaw perełek jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! All those nail polishes are so sooo cute!! Such pretty colors you've got!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zapakowane..

    Ciekawi nie ten kawiorowy jak będzie wyglądać..

    Czekam na posta :))

    Pozdrowienia z 3city

    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  12. Wibo szaleje, spore i ciekawe są te paczuszki w drugiej edycji ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz