Błękit z chaberkiem

Witajcie Kochani!!!
Dziś kolejna prezentacja lakierów z WIBO Boxa.
Tym razem na tapetę idą kolor błękitny i charbowy z kolekcji Gloss Like Gel:
 
                                                               

Jak już pewnie możecie zauważyć są to kolory perłowe. W buteleczce kolor prezentował się ślicznie...Na paznokciach widac tzw "perłę"...No niestety te kolory niezbyt przypadły mi do gustu, ale tylko dlatego, że ja nie lubię perłowych kolorów...:(
Same oceńcie czy lubicie takie kolorki??



Poprzednie lakiery w barwach różowo-fioletowych, spisywały się wyśmienicie, były bardzo kremowe i błyszczące...TUTAJ post.
Te również nie przysparzały mi problemów technicznych..:) kryją już po 2 warstwie...łatwo nimi manipulować po płytce....tylko ta perła...ehhh....
No cóż napewno wykorzystam je przy jakichs zdobieniach...:)
MIŁEGO WEEKENDU

41 komentarzy:

  1. Awe! I really do like the sky blue polish! It looks very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no własnie, też mam już dość perłowych odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też za perłą nie przepadam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię perłowych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie lubie perlowych efektow, zalatuja satrsza ciotka:) Ale tym niebieskim bym nie pogardzila, akurat prezentuje sie clakiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, niektóre perłowe lakiery bardzo ładnie wyglądają

      Usuń
  6. Uwielbiam wszelkie niebieskości, piękne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś wolę wersje mniej metaliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja połączyłam z tym kremowym czekoladowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię kolorów perłowych :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Perłowe kolory kojarzą mi się tylko z babciami :P
    Chaberek byłby bardzo ładny jako solid, a tak to chyba będzie miał małe zainteresowanie.

    Jeśli masz ochotę to zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj szkoda że to perłowe wykończenia bo kolorki bardzo ładne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie śliczne :) bardzo mi sie podoba to połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten jasny cudny, jeszcze go nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze powiedziawszy nie podobają mi się te kolory jakoś,nie przepadam ogólnie za niebieskim,zielonym i to pewnie dlatego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam niebieskie, ale nie perłowe ;)

      Usuń
  15. Ten jasniejszy łądniejszy, a ten ciemniejszy za wyraczasty jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne odcienie, ale perły też niezbyt lubię na pazurkach..

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kolory, chociaż ja też nie przepadam za perłowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chaberek piękny :) Chociaż perłowe wykończenie to niekoniecznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery z połyskiem mnie nie przekonują, ale kolory ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  22. ojj też nie lubię lakierów perłowych. fajna ta nowa kolekcja od Wibo, ładne mają kolorki, ale nie kupię wlasnie przez to ze sa perlowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękny ten chabrywy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Za perłami nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Chabrowy jest nieziemski!Masz super kształt paznokcia;)

    OdpowiedzUsuń
  26. coraz bardziej mi się te lakiery podobają! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. jakoś tak nie potrafię sie przekonać do perłowego wykończenia, to nie dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz