złoto od Lambre - Jestem bogata!!! ;)

Witajcie :)
Zapewne zastanwiacie się cóż to za tytuł posta...
A mianowicie jakiś czas temu dostałam od firmy LAMBRE przesyłkę, a było tak prawdziwe złotko - kosmetyczne....Moje oczy aż się zaświeciły jak ujżały tak piękny pojemniczek....
Same zobaczcie:



A mowa o pięknie wyglądającym kremiku pod oczy, z linii Pearl Line z ekstraktem pereł.
Tak się ono prezentuje w środku:
Kremik stosuje na wieczór pod oczy, dość dużą dawkę sobie aplikuję :)
Krem jest bezzapachowy...nie wiem ile się wchłania, bo się kremuję i idę spać :) ale rano moje powieki są już świeże i miękkie...przemywam je tylko wtedy tonikiem :)
Ekstrakt z pereł sprzyja regeneracji i młodemu wyglądowi, zwiększa elastyczność skóry i niweluje drobne zmarszczki, które niestety juz posiadam :(
Jestem zadowolona z kremiku, teraz moja mama mi go "ukradła" bo też jej przypadł do gustu :) Zresztą jak tu się w nim nie zakochać? jak mamy tu "prawdziwe" złoto :)
Czyż to opakowanie nie jest piękne?

29 komentarzy:

  1. złoto, ekstrakt z pereł.. mmm.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Uwielbiam takie bizuteryjne pudeleczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) zawsze wtedy oczy mi isę świecą ;)

      Usuń
  3. Opakowanie wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na zdjęcia... aż chce się go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg! It looks so luxury! and sounds very nice too!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za samo opakowanie bym go chciała mieć :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie faktycznie świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Labre robi naprawdę piękne opakowania. Tylko żeby zawarość mu dorównywała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też już zauważyłam drobne zmarszczki i rozpaczam nad tym :( ładnie wygląda ten kremik, zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, opakowanie robi wrażenie. Ozdoba półki z kosmetykami!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie opakowania- cudny musi być ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie cudne,pięknie prezentowałoby się na mojej toaletce:D

    OdpowiedzUsuń
  13. to fakt - opakowanie cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  14. mm cudowne opakowanie, wygląda obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo jaka fajna niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. opakowanie wygląda jak milion dolarów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za samo opakowanie bym go kochała <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejuuuu opakowanie wygląda naprawdę drogo :D Może kiedyś też spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz