zakupy kosmetyczne + wymianka

Witam!!
Dziś sobie postanowiłam zaszaleć i troche sobie pofolgowałam na zakupach....
A co tam...od czasu do czasu można sobie pozwolić :)
Oto efekty moich zakopów:
Co wpadło w moje łapki?
1. Ćwieki - stożki
2. Wreszcie mam pomadkę KOBO nr 108 w kolorze fuksji!!!!!!!!!!!! PIĘKNAAAAA
3. Cień KOBO - Almond oraz cień my secret matt - w kolorze baby różu :)
4. Lakier my secret - vanillia
5. tint z essence, ale idzie na wymiankę - nie mój kolor...:(
6. kamuflaże z catrice
7. wysławiony fluid z essence stay al day
8. krem z essence
9. kulka Fa
10. dwie wody perfumowane o zapachu truskawki i bitej śmietany MMmmmm...oraz ciasta Jabłkowego...Te wody są SUPER!!!!! W sam raz na letnie dni do odświeżenia.

ZAPRASZM NA WYMIANKĘ - DOKŁADKA

36 komentarzy:

  1. OMG! What a super nice haul! The concealer palette looks awesome! Is that a perfume boxes? I bet it smells amazingly tasty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromnie ciekawa zapachu wód perfumowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie mlozna te wody dorwac ??

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy: pomadka idealna, lakier MS Vanilla jest jednym z moich ulubieńców:)
    zdradź, proszę, gdzie dostałaś te ćwieki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę takie wody - zapachy bardzo apetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. I ja znowu będę płakać, że w Krakowie Hebe nie ma :(( Fajne te zakupy ;)

      Usuń
  7. Super zakupy ;) Poszalałaś sobie.. hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. no i widzisz co zrobiłaś :D teraz chce ten osławiony fluid :D bo każdy chwali i chwali :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zapachy nie w moim stylu ale reszta super :) idę zajrzeć do wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wody zapowiadają się świetnie;) Też chcę;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre rzeczy widzę na oczy po raz pierwszy w życiu (krem essence, wody toaletowe). Jestem bardzo ciekawa tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. niezłe cuda dorwałaś !
    ciekawa jestem ten pomadki, pokazuj nam ja jak najszybciej ! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten podkład zawsze chce kupić, a wychodzę z drogerii z innym :) Następnym razem już nie odpuszczę :)
    A ćwieki też by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z tej serii wodę toaletową o zapachu gumy balonowej -pachnie cudnie :-).Nie wiedziałam,że można je dostać w Hebe !:D Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. o mamo truskawka i bita smietana? :D:D:D:D chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Boze zapach bitej smietany - strasznie chcialabym sie w tym wykapac a co dopiero spryskac:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te korektory z Catrice, ale u mnie się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  18. mam paletke korektorów oraz podkład essence - moi ulubieńcy :) moze jakiegos posta o nich zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba muszę wybrać się do Hebe po te wody perfumowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak pachnie te wody perfumowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym zobaczyć jak zagospodarujesz ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sobie pofolgowałam dzisiaj z YR;) skorzystałam z promocji -50%. To moje pierwsze zamówienie i jestem ciekawa czy będę zadowolona. A Twoje zakupy ciekawe-zwłaszcza ta paletka kamuflazy z catrice;) czekam na recenzje;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy! :) Szczególnie pomadka z kobo i kamuflaże :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz