Przeprosiny + Przesyłla od Lambre

Witajcie kochani!
Przepraszam za moją nieobecność na blogu...ale po świętach nie miałam jakoś weny aby coś pisać...a ostatnio na dodatek coś żle się czułam i jak przychodziłam z pracy, to kładłam się prosto do łóżka.
Dziś chciałam Wam pokazać wspaniałości jakie dostałam od firmy Lambre:

Jest to nawilżający krem do twarzy
Krem pod oczy, nie pierwsze kurze łapki...(przyda mi się już)
Żel do stóp
Perfumy o pięknym żywym zapachu

A tak wyglądały święta u mnie za oknem:



Co jest z tą pogodą???

Pozdrawiam

34 komentarze:

  1. U mnie to samo z pogodą - masakra jakaś... :(

    A paczka fajna, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez taka pogoda, gratuluje przesylki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też tak samo było i jest:(((fajne kosmetyki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow kremiki zachęcająco wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. milego testowania, u mnie Swieta za oknem wygladaly tak samo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. przede wszystkim zdrówka!
    miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! I know it's spring already but it's soooo damn beautiful outside your window! Love love snow :)

    Nice prosucts you've got!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes...spring :) this is Spring in Poland :)

      Usuń
  8. wow :0 ale zasypało :):) u mnie jest trochę lepiej;p ja tez po świętach jestem jakaś taka dziwna ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. pogoda daje w kość tej wiosny... :/ czekam na recenzję kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zostania Ambasadorką 2 edycji Wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję - wysłaś mi bloggerski lakier, a może teraz sama jakiś stworzysz :) Jeszcze raz gratuluję zostania Ambasadorką Wibo

    OdpowiedzUsuń
  12. Nienawidzę zimy. Mam jej dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh pogoda za oknem przygnębia :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile śniegu! :) Te perfumy mają ciekawą buteleczkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne rzeczy :))
    u mnie ostatnio też było tyle śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie się już topi śnieg na szczęście ufff ;)
    gratki współpracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie zrobiłam sobie plam, jak widać na zdjęciach;) wystarczy dobrze rozetrzeć samoopalacz, gorzej jeśli schodzi plamami, ten z Venity schodzi równomiernie, polecam:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paka,czekam na recenzje,najbardziej zaciekawił mnie ten kremik pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy oraz tego, że zostałaś Ambasadorką Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje współpracy i u mnie święta Wielkanocne też zimowe;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wez masakra z tym sniegiem mnie to dobija!! A powiem Ci ze ja ostatnio tez jakos zle sie czulam :((( I tez nie mialam sily na nic... Super paczuszka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie było w Święta identycznie :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę miłego testowania :) Chcieliśmy białe Święta to mamy :D Szkoda, że zima się troszkę pomyliła i nie zasypała nas w grudniu :)
    Dziękuję za odwiedziny :) Ja również u Ciebie zostaję :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję paczki,nie słyszałam o tej firmie ale chętnie się czegoś się o niej dowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz