Pierwszy WIBO-BOX wreszcie u mnie

Hej Koachani,
Dziś wreszcie doczekałam się mojej ambasadorskiej paczuchy :)
Nawet nie iwecie jaka była moja radość jak tylko rozpakowałam paczuchę!!!!
Mordka cieszy mi się do teraz :)
Zacznę od zaprezentowania całości...
Najpierw to co tygryski lubią najbardziej...czyli...LAKIERY!!!!! :) Niach...niach...;)
1. Lakiery z kolakcji Nail Obsession (Napewno znane Wam wszystkim):
2. Kolejno, lakiery z kolekcji Lovely, Classic Nail Polish
Sprawdzona i ulepszona formuła. Jeszcze dłużasza trwałość i blask.
3. Lakiry Lovely, Gloss like Gel 
Olśniewające lakiery o formule imitującej lakier żelowy, oddający głębię koloru i intensywności.
4. Lip Sensation, WIBO - 3 błszczyki w pięknych naturalnych kolorach, z kwasem hialuronowym, który wypełnia nierówności naskórka, a przy regularnym stosowaniu poprawi kondycję ust, powiększając ich objętość
5. Maskary do rzęs:
Dolls Lash Ultra Volume, WIBO - tusz pogrubia, wydłuża i podkręca...(oczywiście to sprawdzimy :))
False Lashes, LOVELY - nadaje efekt spektakularnych rzęs (też zobaczymy ;))
Oprócz co miesięcznych Box-ów, do wygrania jest również pobyt w hotelu Rezydent ***** w Sopocie, zwiedzanie firmy WIBO oraz voucher ma wybrany kurs w firmie APedukacja.!!!!!
I jak Wam się podoba Paczucha????
Ja zabieram się do testowania lakierów...Ale jest tego tak dużo, że nie wiem od którego zacząć? :) hie, hie, hie...;)
POZDRAWIAM

63 komentarze:

  1. świetna paczka. Jeszcze raz gratuluję :)
    Ja najchętniej najpierw bym zobaczyła fiolecik z Classic Nail Polish i środkowy Gloss like Gel :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka, tyle szczęścia w jednym momencie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super paka! serdecznie zazdroszczę lakierów, wyglądają bardzo fajnie :) seria blogerska nie przypadła mi do gustu, ale pozostałych kosmetyków jestem bardzo ciekawa.
    jeśli masz ochotę, zapraszam na urodzinowe rozdanie na naszym blogu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam sobie kupić jakiś z tych lakierów wibo z serii blogerek ale kolory dla mnie są zbyt żarówiaste.Chciałam letnie kolory ale bez przesady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam szaleję z kolorami na lato, więc żaden kolor mi niestraszny ;)

      Usuń
  5. Świetne te boxy! Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zasłużony Wibo Box dla mojej kochanej Agusi ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko ile wspaniałości!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. też się ucieszyłam z lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
  9. no kochana to masz teraz kolorowy zawrot glowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również podoba się paczka :) a na swoich pazurkach mam już lakier o nr 128 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow te pierwsze kolory genialne :)


    Zapraszam do odwiedzin u mnie i do działu BAZAR ,a do tego już niedługo małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super paczka, szczególnie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tych lakierów dostałyście jako Ambasadorki, na całe lato starczą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow, jaka wielka paka, zazdroszczę. Świetne kosmetyki! No i oczywiście czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany ile dobroci!!! Lakiery to Twoj zywiol, wiec paka trafiona chyba idealnie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku ależ tego jest dużo !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łoooooo ale dostałaś :D Też chcę ;)
    Udanej Majówki Kochana :** buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nail Obsession w super kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paczuszka rewelacyjna ale mozesz teraz szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna zawartość, widzę, że Lovely to w większości lakiery perłowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem recenzji tuszy do rzęs:)

    Jak się pojawi ,koniecznie poinformuj mnie Kochana na moim blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybym ja dostała taka paczuche to banana na twarzy miała bym chyba z tydzień :D ja bym chciała zobaczyć wszystkie te nowości żelowe z wibo :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Łapie zazdrocha, zwłaszcza na te błyszczyki...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! gel like polishes sounds very interesting! Nice goodies!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi dear!! Like always thanks for your sweet comment, I am delighted to know your opinion :)
    By the way, i like your post very much, your blog is so cool and fresh :)
    I would like to know your opinion about my new post at; http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wreszcie doczekałam się swojego Boxa, też nie wiem od czego zacząć testy;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz lakierów masz każdy na inny dzień ;) Ciekawa jestem błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie, że jest czego ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz