Neonek od Allepaznokcie!!

Witajcie!
Dziś chciałam Wam zaprezentować lakiet o którym marzyłam i szukałam go od zeszłego roku...
A mianowicie, jest ot neonkowy kolor czerwono-różowo-pomarańczowy....
Achhhhhh...piękny :)

Pędzelek jest idealny...świetnie się nim maluje...jest bardzo precyzyjny...
Tak prezentują się moje pazurki :)


Lakier nawet fosforyzuje w ciemności: (mam nadzieję, że to widać?)
Ten, jak również inne neonki możecie znaleść na allepaznokcie.pl  TUTAJ znajduje się mój kolorek. Ja napewno dokupię sobie inne kolorki, bo neony na lato są jak znalazł!

35 komentarzy:

  1. fajnie 'świeci' ;D
    uwielbiam takie gadżeciarskie lakiery

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham neony :) sa takie optymistyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fajnie świeci w ciemności :D Kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor :) Ile kosztuje? :) bo sama bym sobie go zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosztuje 6.90 tu: http://www.allepaznokcie.pl/233-592-profesjonalny-lakier-do-paznokci.html

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  5. uwielbiam intensywne neony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście kolor jest fajny, myślę, że na żywo prezentuje się jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor super, ale paznokcie każdy inny, aż błagają o wyrównanie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy takiego nie miałam, a tak fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! It looks super bright and great for upcoming summer! Pretty polish!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny^^ Nie dość, że ładny kolorek, to jeszcze świeci^^

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny kolor :) chcialabym miec takie pazurki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudny kolorek, na lato idealny, ja bym go używała często na stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie koralowe kolorki na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor! na stronie wygląda bardziej na czerwony, ale dobrze że taki nie jest:)) takiego neonka wlasnie szukam:D cudo!:))

    Zapraszam na Nowy post
    oraz na konkurs giveaway

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać świecenie. Wyjatkowy jest

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny kolorek :) na wakacje idealny !

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny kolor!

    dawniej: odrobina-mody
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś oglądałam bardzo podobny, ale w ostatniej chwili odłożyłam, a szkoda :P Świetny

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolorek ;)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz