Lakiery Lovely - odsłona pierwsza

Witajcie,
Wczoraj przedstawiałam Wam mojego WIBO-Boxa...A dziś chciałam Wam zaprezentować pierwsze dwa lakiery z kolekcji Classic i Gloss z Lovely...
Nie wiem czemu te dwa lakiery są w różnych kolekcjach? Bo oba mają satynowe (ale jakże błyszczące) wykończenie...Jest to coś co uwielbiam!!
Najpierw zaprezentuje Wam kolor piekego różu o numerku 155:
Tak wygląda na pazurkach...



 Postanowiłam go połaczyć z kolorem nr 128, który jest bardzo specyficzny, bo raz przypomina kolorek szary, a w rzeczywistości jest to taki zgaszony, złamany szarością fiolecik:
Tak wygląda w połaczeniu z różem:
- Czy widzicie jak się świeci???????
Nie mam tu nałożonego top-u...Dla mnie BOMBA!!!!

 A to moje wariacje:
Lakier wytrzymał mycie okien...więc jest niesamowity!!! I to za cenę niecałe 6 zł!!!!! Plusem jest to, że wystarczy jedna warstwa do całkowitego pokrycia....przynajmniej w przypadku tych dwóch kolorków :)
Ja i tak dla pewności i chyba z przyzwyczajenia, kłade 2 warstwy...
Po weekendzie majowym skoczę do Rossmana, aby dokupić sobie inne wersje kolorystyczne...
A Wam jak się podoba taki błysk???


41 komentarzy:

  1. Ladniutki:) choć mnie taki kolor by nie pasowal

    OdpowiedzUsuń
  2. ale bosko :):):) śliczne kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nr 128 nie kryje po jednej warstwie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. I like reading through a post that will make people think.
    Also, many thanks for permitting me to comment!

    Here is my webpage: Ray Ban Outlet

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny odcień różu :) I bardziej podoba mi się bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo ja zawsze muszę coś wymodzić :) jak mam wolne to szaleje z dodatkami na pazurkach :) bo tak w pracy to mi nie wypada...

      Usuń
  6. fiolet śliczny! czekam na recenzje kolorów z drugiego zdjęcia bo sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne i jaki połysk :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ten połysk jest niesamowity! ;)

      Usuń
  8. oba kolorki fajne...ale lubie wlasnie jednolite paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, mają genialny błysk! O.O Jestem zachęcona na kupno więc.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę zmianę kształtu! troszę trzeba go dopracować :)
    Piękny połysk! jak to jest satyna to ja jestem baletnicą :D! (nie, nie jestem), ale może to i dobrze bo w połysku świetnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodziło mi że bez drobinek :) a co do kształtu to posłuchałam rad...ale jeszcze trzeba się wprawić...

      Usuń
  11. Niesamowicie się błyszczą. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. All of the colors looks soooo cute! Adorable polishes! And the leopard print mani looks nice too :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba są piękne, zaraz po majowym weekendzie pędzę po nie do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam wczoraj ten fioletowy lakier i pomalowałam nim już paznokcie. Na razie jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie się błyszczą! Mam coraz większą ochotę na któryś lakier z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  16. różowy jest cudowny! a wczoraj się zastanawiałam nad tymi lakierami w Rossmannie i nie wzięłam w końcu :P jutro polecę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor i piękny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor różowy magiczny, a Twoje paznokcie mmmm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz