Informowanie o cookies

Witajcie!
Nie wiem czy słyszałyście wszystkie, że weszła nowa ustawa o plikach cookies? Każda witryna, na której wykorzystywane są ciasteczka zobowiązana jest poinformować o tym fakcie czytelnika. ja już o tym słyszałam jakiś czas temu...i widze, że na niektórych blogach właśnie informacja o cookies jest...
Dzięki Karolinie, dowiedziałam się jak taką informację zamieścić...
Więcej na ten tematu plików cookies TU.
A TUTAJ możecie ściągnąć kod do Javy na umieszczenie informcji o cookies (która u mnie pojawia się na dole w takiej chmurce)
                                                                                        http://blip.pl/tags/ciasteczko

26 komentarzy:

  1. Hmm... czy każdy blog używa cookies? Bo już sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wyczytałam to każda witryna internetowa...

      Usuń
    2. więc blogi też pozostawiają ślady na komputerze użytkownika

      Usuń
    3. każdy blog który ma prowadzone statystyki np w google analytics automatycznie ma cookies. Bo właśnie cookies umożliwiają prowadzenie takich statystyk.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, dzięki :) Już sobie wstawiłam ten dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Never heard of Cookie. Thank you for sharing, gonna read the info about it :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam zrobienie takiego na pomadki ;) jak zrobisz to koniecznie wyślij mi efekty ;) A co do tych cookies to jest to konieczne? Bo nie zabardzo łapię się z tym wszystkim ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz...czy konieczne to sie okaże przy konsekwencjach...ja problemów nie chce mieć :/

      Usuń
  6. Mnie irytują te cookies ;) Wszędzie widzę tylko czy je akceptuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie bardzo się w tym łapię;/ Niby wrzuciłam adres bloga do wyszukiwarki ciasteczek i nie znalazło, ale kurcze no sama już nie wiem;/

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja też sie w tym nie łapie ..;/

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Aguś :) dzięki Tobie to mam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy...ja mam to dzięki Karolinie :)

      Usuń
  10. Oo właśnie zauważyłam,że takie coś się wyświetla,dobrze,że o tym napisałaś!Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdziwiłam się, bo co wchodzę na jakiegoś bloga to info o cookies... Nie ogarniałam o co biega, ale rozjaśniłaś mi sytuację ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a potrzebne to? do czego? :> będą blokować blogi bez tej informacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blokować pewnie nie...ale mogą być konsekwencje wyciągane

      Usuń
  13. a jak to wstawić...bo jakoś nic z tego nie rozumiem?....pomóż proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. już mi podpowiedzieli....:)już wstawiłam dzieki za info:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja próbuję i mi nie wychodzi :( Gdzie nalezy wkleic ten kod?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wchodzisz na blogera -> panel sterowania-> układ -> dodaj gadżet-> wybierasz z listy HTML/JAVA i zapisz o gotowe
    z tym że okazuje się że jak ktoś wciśnie ze się nie zgadza, to potem już nie ma odwrotu i twojego bloga nie widzi....wiec ja to usunęłam.....bo ludzie nie wiedząc klikali na nie...no i nie mogli już do mnie zaglądać....:( szczerze - poszukam jakiejś innej wersji....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co za bzdury, wystarczy wziąć wstecz i twoj blog widzą....a to że nacisneli krzyżyk i ich wylogowało to jest chyba oczywiste? No bo wkońcu ktoś się nie zgodził na cookies, no to go wylogowało, ale wystarczy wziąć wstecz i nacisnąć ok i spowrotem się jest...albo nic nie naciskać i po problemie

      Usuń

Dziękuję za komentarz