A jakie są Twoje ulubione perfumy?

Witajcie!
Dzis wiosna pełną gębą :)
Jak wiecie ostatnio pisałam Wam o perfumach (a raczej mgiełkach) zakupionych w HEBE  za bagatela 14 zł :) TUTAJ Wam je pokazywałam.
Jedna o zapachu placka jabłkowego a druga o zapachu truskawek z bitą śmietaną. Pachną obłędno!!!! Nawet mój Piotruś jak wrócił z pracy to isę zapytał czemu pachne truskawkami...a to było jakieś 3 godziny po psiknięciu się :) Więc niezłe WOW!!!
Ale dziś chciałam Wam zaprezentować inne prefumy...bardzi wieczorewo i dystyngowane...Jest to zapach z kolekcji LAMBRE:

Ja mam w numerze 19 czyli Kwiatowo-pudrowe.
Jak to opisuje producent:
"Przeznaczone są na każdą porę roku, druga połowa dnia. Dla zadbanych, wyrazistych, eleganckich kobiet, wybierających klasyczny sty ubioru."
Ja zakochałam się w tej nucie zapachowej. Perfume te są idealne na większe wyjścia, spotkania biznesowe czy też na kolacje z ukochanym :)
Zapach utrzymuje się przez Baaardzo długi czas.
Cena 8 ml buteleczki (idealnej do torebki) to 40 zł. Są jeszcze buteleczki 50 ml (82 zł) oraz 20 ml (68 zł).
W ofercie można znaleść najróżniejsze nuty zapachowe, tutaj część z nich:
*kwiatowo-owocowe (Mmmm...)
* kwiatowo- cytrusowe
* bukiet kwiatów
* kwiatowo-drzewne
* kwiatowo-aldehydowe
* oceaniczna (Mmmm...)
* kwiatowo-pudrowe
* kwiatowo-orientalne
* szypry (eleganckie, mocne, nieco ostre...)
* orientalne

A jakie są Wasz ulubione zapachy? A może macie któryś z tej kolekcji??

22 komentarze:

  1. Ja uwielbiam DKNY-mocno owocowe, świeże, jabłkowe :D Poza tym niedawno odkryłam Chloe-nieco mocniejsze, różane i bardzo eleganckie. Też je bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo te owocowe, jabłkowe napewno by mi isę spodobały

      Usuń
  2. A ja przepadłam za Thierry Muglerem i jego wynalazkami. Zabiłabym za nie, tworzę sobie pomału Muglerowską kolekcję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muglera też wielbię, zresztą login mam od moich ukochanych perfum - Alien :D

      Usuń
  3. Nie znam tych perfum. Teraz używam Daisy Marca Jacobsa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja aktualnie jestem zauroczona Dot od Marca Jacobsa!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pudrowo-kwiatowe perfumy :) ja jestem zakochana w Perceive od Avon ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem od kilku miesiecy zakochana w ciezkiej Balenciadze l'Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moje to zdecydowanie Scentini Purple Pulse :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wciąż szukam swoich idealnych :))

    OdpowiedzUsuń
  9. All those fragrances sounds so nice and fresh! Awesome for spring and summer!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubie halle berry "halle" i bruno banani "pure woman" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ulubione perfumy to Versace Bright Crystal :) Teraz używam Diora J'adore i również jestem w nich zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam ich nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam ulubionych perfum ale bardzo lubię CK In2you :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście się udało z tymi plikami cookies, dziękuję ci bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Please let me know if you're looking for a article author for your blog. You have some really great articles and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd love to
    write some content for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an email if interested. Cheers!

    Also visit my website chi flat iron

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z tej kolekcji nie mam ale mam kilka swoich ulubionych zapachow m in. Zara - Cherry, DKNY, Avon - Incandessence :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam... Ja mam kilka ulubionych^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz