zakupy kosmetyczne + przesyłka od Allepaznokcie!!!

Witajcie!!
Wczoraj wreszcie wybrałam sie na zakupy do HEBE...i wykorzystałam swój kupon -10 zł :) więc zakupki były udane :)
Oto co sobie kupiłam:

1. zachwalany błyszczyk z essence stay with me....super się sprawuje na ustach
2. matowa pomadka z essence Stay matt ;)
3. eyeliner z essence, z nowej kolekcji, taki niebiesko-turkus
4. wyczekiwana przeze mnie paletka nude z catrice!! Swietne kolory brązów (na zdjęciach nie wyszła tak fajnie jak jest w rzeczywistości)
5. lakie do paznokci z eveline - piękny różowy kolorek, kryjący, taki candy :)
6. odżywka z Kallosa, bardzo je lubię...tym razem wziełam SILK - z oliwką i z proteinami jedwabiu

Po powrocie do domu czekala na mnie niespodzianka w postaci paczuszki od allepaznokcie.pl..Wogóle się jej nie spodziewałam, bo myślałam, że moja paczka się zgubila na poczcie, bo osttnio poczta niezbyt mnie lubi :(...
Ale paczka wreszcie dotarła...a w nie...same CUDOWNOŚCI!! Całkowicie wszystko co się w niej znajdowało, trafia w mój gust!!!!!!!!
Dostałam:
* 2 pilniczki - napewno się przydadzą ;)
* piękny neonowy lakier, taki pomarańczo-różowo-czerwony!! własnie taki jaki od dawna za mna chodził :)
   juz w tamte lato kombinowałam jak taki kolor usyskać mieszczając ze sobą neonowy róż z pomrańczą,        CUDO
* piękny piaskowy koloroek, który wyglądem przypoina mi ten kamień - piasek pustyni (wiecie o jaki        kamyk mi chodzi?? często oczka pierścionków są np z piaskiem pustyni)
* oraz wreszcie mam top cout, który matowi nam lakier (jeaaaach) :)

Chciałam zaprosić Was do mnie na WYMIANKĘ, którą sukcesywnie uzupełniam :)

47 komentarzy:

  1. Kolor lakieru rezczywiście świetny, a pilniczek banan jest teraz moim ulubionym. Co prawda mój jest z Silcare ale w większości są takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohooo...ta maska do wlosow mi sie spodobala.Chcialabym ja kiedys wyprobowac.A lakiery z paczuszki od alle paznokcie po prostu w rewelacyjnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tych matowych błyszczyków z essence :>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy :)) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy wpis ;) fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten eyeliner mam. Niestety strasznie się zawiodłam. Ale błyszczyków jestem ciekawa. Nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe. Czekam na recenzje i zdjęcia lakierów na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. ta paletka z Catrice jest świetna- muszę ją sobie sprawić koniecznie!!!
    a przesyłka z allepaznockie bardzo fajna, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupki ale produkty z allepaznokcie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana koniecznie daj znać jak sprawuje się maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oJEJ dlaczego u mnie nie ma drogeri Hebe, ;(( Świetne zakupki i cudowna paczucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się lakier:) Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej mnie ciekawi paletka nudziakow :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy i super przesyłka :D Lakierki rzeczywiście super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta paleta z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile dobroci, szczególnie podoba mi się paletka z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej jakie śliczne zdjęcia... ja chcę to wszystko... :p

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne sa te kolorki lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak różowo;D Zakupy bardzo fajne, kusi mnie paletka ale mam już tyyyle cieni;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko bym chciała :) cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten lakier brokatowy - piasek pustyni na pewno będzie cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też chce ta paletke z catrice ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wymiance mam inna paletkę, też z catrice i też z nudziaków

      Usuń
  23. Such great haul! The neutral palette looks soooo good!

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm same cudne rzeczy :-))!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam maski kallosa, są genialne :) ja mam mleczną

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko moje kolory, takie neutralne, szczegolnie blyszczyki, tez sie moze na nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten liner ! :) Nie mam takiego kolorku.. :)))
    i jeszcze ten lakier :D Candy :D Śliczny odcień.. <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę same wspaniałości :) testuj i szybko recenzuj :) czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zakupy :)) Ja w koncu musze sie wybrac do HEbe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz