różem na wiosnę :)

Witajcie Kochani,
Zapraszm Was na mój FP na facebooku TUTAJ, bo już niedługo szykuje się rozdanie dla moich facebookowych czytelniczek :)
Dziś przygotowałam dla Was iście wiosenny manicure, który możecie wykonać bardzo szybko i bardzo prosto w domu. Jest to zdobienie łatwe ale jakże efektowne! ( przynajmniej w moim mniemaniu )





Zapraszm również na stronę PRESTIGE MAGAZYN, gdzie również prezentuje swoje zdobienia...można poczytać ciekawe recenzje i pooglądać świetne makijaże POLECAM!

43 komentarze:

  1. fajny kolorowy manicure :0 podoba mi się twoje połączenie kolorów ;p ładny zegarek ;d lubie takie błyskotki;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubię błyskotki :) jak sroka :)

      Usuń
  2. cudo:) a zegarek jaki śliczny ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropeczki zawsze wyglądają cudnie, podoba mi się ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie! róż dobry zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne i takie dziewczęce:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda rewelacyjnie !! Jestem pod wielkim wrażeniem :) ! Chyba nawet ja totalnie nieuzdolniona w tym kierunku bym sobie poradziła hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podoba mi sie Twój pomysł na kropeczki ;)
    wygląda genialnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paznokcie! Zegarek mega :D

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam oj widziałam na prestige :) fajnie sie prezentuje n pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra kolorowe pazurki... <3 jak cukiereczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne, takie slodkie.
    p.s. super zegar <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne :D lubię kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na wiosenne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kropeczkomania! Świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudny róż :) Boskie kropeczki :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. POmysł również nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  17. Śliczne zdobienie, może zaraz wyczaruję podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze jak słodko to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz