Mat i ćwieki

Witajcie Kochani!
Na początku chciałabym Wam życzyć zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych!
Oraz zaprezentować zdobienie za pomocą matowego topu z allepaznokcie.pl
Najlepiej i najbardziej elegancko wygląda top na czarnym lakierze:
Niedawno od KKcenterHK  dostałam takie oto ćwieki KLIK, którymi urozmaiciłam wzorek:
Wiem, że matowy top był też z essence jadnek ja wtedy przegapiłam tą serię, dlatego tym bardziej się cieszę, że mogłam przetestować ten Top :)
Już za jednym pociągnięciem daje on niesamowity efekt matowych paznokci, jest to taka odskocznia od codzienności, bo zazwyczaj staram się aby na moich paznokciach był błysk tu i ówdzie :)

Dodatkowo postanowiłam pokombinować z innymi warjacjami  matowo ćwiekowymi:
      



      


Wczoraj dostałam również przesyłkęod Pilomax:
* Turban
* Grzebień
* i 2 odżywki :)

39 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wykonujesz te pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ćwieki na paznokciach wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdzie nie mogę dostać matowego topa ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te ćwieki - jeszcze nie widziałam takiej ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mat na czarnym wygląda bosko :)


    Wesołego jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pikowany wygląda pięknie! aaaaa, zakochałam się! ♥

    wesołych kochana, wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na matowe pazurki w połączeniu z ćwiekami ;)
    i wzajemnie wesołych Swiat ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. JA juz od dluzszego czasu mysle o zakupach na alepaznokcie bo widzialam tam kilka rzeczy ktore cche..i w koncu musze wziac sie w garsc i zrobic te zakupy hehehe :) SLiczne paznokietki Kochana jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala jaki świetny grzebień, ciekawe jak się sprawdzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. mat i ćwieki to połączenie idealne! super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękneeeeee!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne pazurki :) super przesyłka z ciekawymi produktami :P
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też ma ten top ale zauważyłam, że po pewnym czasie paznokcie trochę tracą ten efekt matowy;/ jednak prawdziwe lakiery matowe chyba są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba to połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pazurki!:)
    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam ten matowy top i póki co jestem z niego bardzo zadowolona.. Duża pojemność, przystępna cena i fajny efekt.. Pobił mojego dotychczasowego ulubieńca od Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny mani :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pikowane z ćwiekami wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale to świetnie wygląda, zwłaszcza pierwsze. Niesamowite
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Happy Easter!!

    Still love this matte effect on the nails! The nail art with silver studs is awesome!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne paznokcie i wesołej wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne pazurki :D
    Wesołego Dyngusa ! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Śliczne pazurki! Uwielbiam matowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny manicure! Bardzo podoba mi się ten mat.
    Pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. co za paznokcie - powaliłas mnie na kolana wiesz :) cos pieknego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny matowy efekt...mnie też kusi taki Top :)

    OdpowiedzUsuń
  28. aaa napatrzeć się nie mogę na Twoje paznokcie! wykonanie świetne, a sam top musi być wart uwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne masz te paznokcie!:)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. po przeglądnięciu tego wpisu dochodzę do wniosku, że MUSZĘ kupić matowy czarny lakier, świetne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie jest matowy czarny, tylko poprostu topper, który nadaje efekt matu i może on być użyty na każdy kolor....

      Usuń
  31. Oosz w mordeńkę!!! <3 Ale genialne pazury!!! <3 <3 też chcę!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz