Lakier Extra Large

Witacje Kochani!!
Jak wiecie dostałam wspaniałam paczkę od Allepaznokcie.pl i nie mogłam się powstrzymać przed nałożeniem pierwszego z kolekcji Extra Large lakieru, który swoim wyglądem i kolorem przypomina mi ten kamień - piasek pustyni!! Kolor i struktura lakieru PRZEŚLICZNA!!!! Nie mogę się napatrzeć na paznokcie. :)
Pędzelek gładko sunie po paznokciu. Do krycia wystarczą 2 warstwy. Lakier schnie w błyskawicznym tempie.
PLUSY:
+ pędzelek idealnie sunie po płytce
+ do krycia wystarczą 2 warstwy
+ idealnie się mieni :)
+ Mega szybko schie :)
+ bardzo wytrzymały...nosze już go 4 dzień :)
+ NAJWAŻNIEJSZA ZALETA, bardzo dobrze się zmywa, bo nie jest to typowy brokat tylko taki        "gwiezdny pył"

TUTAJ możecie zobaczyć jak się prezentuje lakier:
                      Żródło: http://www.allepaznokcie.pl/9553-82-lakier-do-paznokci-extra-large-10ml.html

A tak prezentuje się na pazurkach, w różnym oświetleniu:

                           
  Efekt na paznokciach oszałamiający jak dla mnie.



47 komentarzy:

  1. ładnie wygląda;)
    Choć za takimi kolorami nie przepadam,ten mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nieprzepadałam do czasu...teraz poprostu przebadłam i aż oczy mi się błyszczą od takich cacuszek ;)

      Usuń
  2. super lubię ten kolor łączyć z beżowym jasnym, daje ciekawy efekt :) Masz świetnego bloga obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt rzeczywiście bardzo ładny :) Widzę go na letnich imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudowny... hipnotyzuje tymi drobinkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier jest prześliczny! Cudnie się świeci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba!:) Ale masz długie paznokcie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dziś mi isę jeden złamał :(

      Usuń
  7. faktycznie wygląd fantastycznie, ostatnio miałam kupić podobny, ale nie mogłam się zdecydować chyba się po niego wrócę! :D
    pozdrawiam
    http://www.madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych wszystkich to ten kolor mi isę podoba i taki jeszcze przełamany jakby fuksją

      Usuń
  8. oooo kurcze! rewelacja!! :) Pięknie wyglądają pazurki! :) I jeżeli zmywa się faktycznie tak dobrze to już w ogóle :)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier jest naprawdę EXTRA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ostatnio lubię takie brokatowo- mieniące się lakiery ;) Masz cudne pazury!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ Ty masz piekne te pazurki, znów musze pwoiedzieć ze zazdroszcze
    :)
    kochana zmieniłam adres bloga : www.makeup-artist24.blogspot.com jak bys chciała mnie odwiedzić jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info...jasne że chcę Cię odwiedzić :)

      Usuń
  12. Świetny efekt i bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeden z najładniejszych jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udała im się ta seria, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentuje się niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie wyglada, a Ty masz sliczne paznkocie i ksztlat i dlugosc, zazdroszcze, ja mam kikutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to mi się połamły i ubolowem bo aż szkoda mi wszystkie obcinać :(

      Usuń
  17. Very nice holo! Looks awesome!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny efekt! Ten brokat jest taki delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, efekt jest oszałamiający:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie lakiery, efekt jest przepiękny :) Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz