Krem do rąk i paznokci - Hegron

Witajcie!!
Dziś na deski idzie kremik do rąk i paznokci marki Hegron, którego dystrybutorem jest firma TENEX:

Jest to krem na bazie pantenolu z ko-enzymem Q10. Jego zadanie to zmiękczać skórę rąk oraz wzmocnić paznokcie. Czy sprostał zadaniu? Zapraszam do lektury:
Kremik zamknięty jest w dość eleganckiej tubce. Łatwo się go dozuje. Mamy 100 ml kremiku za ok 10 zł. Można go znaleść w małych osiedlowych sklepikach...bo w żadnej drogerii nie rzucił mi się on w oczy...
Krem nawilża nam dłonie, dość szybko sie wchłania.
Zapach tego kremu trudno jest określić...Ale nie zaliczyłabym go do zapachu przyjemnego...I tutaj jest jego największa WADA :( Niestety ale mój krem do rąk musi pachnieć, bo wtedy chce mi się go używac, a z kremami do rąk mam kłopot bo zawsze o nich zapominam :-/
Co do wzmocnienia paznokci to raczej cięzko mi powiedzieć, bo ja używam mojej kochanej odżywki z eveline!!
Co na plus?
+ nawilża
+ nie pozostawia tłustego filmu
+ konsystencja (nie za rzadka nie za gęsta)
+ ładne i miłe dla oka opakowanie (przynajmniej dla mnie)
Co na minus?
- zapach!!!
Kochane mam prośbę do Was: Co polecacie za zadzierające się skórki u rąk?? Bo aż mnie bolą...
Ogólna ocena: 3/6

EDIT:
Dziękuję kochanej dziewczynie z bloga Pasje Karoliny, która wyczarowała dla mnie taki piękny nagłówek na bloga...Kochana...., jesteś wielka!!!!!!!!!!!! DZIĘKUJĘ!!!

14 komentarzy:

  1. sprobuj sudocremu, pomoze sie zagoic ranom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha kochana ja nie miałam wiekszości kosmetyków które widzę u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ładnie nie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj słaba ocena kochana to już nie chcę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie krem musi ładnie pachnieć jeżeli tak nie jest to baaardzo duży minus i w efekcie takki w moim koszyku nie wyląduje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie, śmierdziuchów na łapki kłaść nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem kremem ale jaki piekny blog..jak tutaj teraz miło :) Ja ciagle szukam swojego stylu na blogu - i znaleźć nie mogę ha ha

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam nigdy takiego problemu az, zeby tak mocno bolaly...ale ja na wszelkie niedoskonalosci moich rak uzywam neutrogene i mi pomaga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz