kredki Madame Lambre

Witajcie!
Dziś aby odetchnać trochę od pazurków, przedstaiwam Wam kredki Madame Lambre :)
Pierwsza na "deski" :) idzie kredka do oczu w kolorze czarnym:
Ogólnie kredki z tej firmy, niesamowicie ładnie się prezentują...Wyglądem przypominają mi takie pędzelki :)
Kredki bardzo łatwo się temperuje.
Ja czarnej kredki używam codziennie! Ta kredka jest bardzo precyzyjna! Ma ładną głęboką czerń. Doskonale trzyma się na oku. Wytrzymuje cały dzień i nic się nie rozmazuje!
Ja jednak jestem przyzwyczajona do wysuwanych, miękkich kredek, dlatego tą kredką cięzko mi się operuje. Ale Ci którzy mają wprawę, napewno kredkę pokochają.
Kolejną kredką jest kredka do ust...Ja kredek do ust dość rzadko używam, dlatego nie jestem w tej dziedzinie ekspertem...Co więcej moja gama kolorystyczna pomadek bilansuje od jasnych róży do fuksji i czerwieni...ta kredka ma kolor..... hmmmm....powiedziałabym, że czerwonego. mocnego wina...dlatego kolorostyka dla mnie źle dobrana...jednakże wypróbowałam tą kredkę na ustach i powiem Wam, że kredka jest bardzo precyzyjna!! Ciut może za twarda....Ale utrzymuje się również bardzo długo!!

32 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej firmie. A kredek do ust nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałaś o tej firmie?????? Myślałam że już każdy słyszał o słynącej ze swych pudełeczek, opakowań i wytłoczeń firmie :)

      Usuń
  2. paczuszka jeszcze nie doszła - dam znać jak dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja podobnie, lubie jak mi wszystko gladko sunie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutka pacvzuszka..a kredki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. achh ja też jakoś o nich nie słyszałam :)
    z Twojej opinii wnioskuję, że warto spróbować :)
    Buziaczki
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Such nice package! The pencils looks very pigmented!
    Can't wait to see the red polish on your nails :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią kupię te kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio przekonałam się do kredki na oku, więc może, może. Do ust nigdy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam , ale ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladaja jak takie kredeczki do kolorowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi te kredki wygladaja jak takie szkolne hehe :D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ladne kolory, taka odmiana, u mnie tylko czarno i szaro buro

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa, choć czarnej kredki raczej unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szukałam niedawno dość dobrej czarnej kredki, trafiłam na Wibo i porażka, a Twój post z ta czarna kredką spadł mi z nieba po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. mam też tę kredkę do oczu i ją sobie chwalę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. może moja kuzynka by się nimi zainterestowała ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z tej serii kredkę do oczu brązową i ją uwielbiam za mocny pigment i miękkość:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. ja tam bez czarnej kredki na oku to już obejść się nie mogę ;)

      Usuń
  19. Podoba mi się sam wygląd kredek, taki dosyć niuespotykany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda, zresztą jak większość produktów tej marki :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz