Japan cosmetics

Witam,
Jak tam minął Wam dzień? Czy też miałyście tak słoneczną pogodę jak ja?? Chyba idzie wreszcie wiosna :)
Dziś chciałam Wam nieco przybliżyć kosmetyki marki Japan Cosmetics
Miałam okazję spróbować i poczuć na własnej skórze przynajmniej część tych kosmetyków, dzięki próbkom, które wysłała mi firma, ponieważ nie chce w ciemno kupować produktów pełnowymiarowych...tym bardziej, że są one dość kosztowne. Jako, że nie są to produkty pełnowymiarowe, mogę jedynie powiedzieć o swoich pierwszych odczuciach...bo jak niektórzy jeszcze nie zauważyli....jest to raczej prezentacja a nie recenzja!!! Wszystkie próbki były podwójne więc na pełną tygodniową kurację mogłam sobie pozwolić :)

A mianowicie dostałam próbki:
Esencji przeciwko zmarszczkom (no niestety wiek posuwa sie do przodu :) hehe)

Olejek do demakijażu

Tonik z minerałami i algami morskimi

Żel z minerałami i składnikami odżywczymi

Krem upiększający

Peeling w żelu
Kosmetyki te, są to kosmetyki japońskie, ekskluzywne, charakteryzujący się najwyższą jakością...przez co cena  również jest niemała. Jednakże na prezent lub raz na jakiś czas NAM kobietom, również nalaży się odrobina luksusu :)

Zacznijmy od emulsji do zmarszczek. Bardzo przyjemnie się jej używało...czuć efekt nawilżenia. Łatwo się wchłania...Czuć jak nasza cera wręcz pije doskonałości pochodzące z tego serum. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne!
Kolejny jest olejek. Olej oprócz oczyszczania naszej cery, ma za zadanie ukoić nasze zmysły poprzez aromaterapię, ponieważ  ma on zapach przyjemnego rozmarynu. Olejek świetnie poradził sobie z demakijażem, cera była super oczyszczona i nielepka.
Moim kolejnym krokiem w pielęgnacji był tonik.
Tonik ten oparty jest na bazie wód morskich, jest on odpowiedni dla każdego rodzaju cery. Jego celem jest nawilżenie cery i przygotowanie jej do kolejnego kroku jakim jest krem.
Krem Salacia Arius ma właściwości pielęgnujące i upiększające. Jego konsystencja jest dość gęsta, przez co jest on wydajny. Ja stosowałam go na noc. Co do zapachu, to jest on raczej neutralny.
Żel upiększający stosowałam tylko 2x w tygodniu jak przychodziłam z pracy, aby dodatkowo nawilżyć i pobudzić moją skórę. Bardzo przyjena aplikacja.
Peeling jest świetny! Wystarczy mała kropelka na jedną partię twarzy i wcieramy go dokładnie, po czym widzimy zdzierające się grudki zanieczyszczań i sebum...Świetna sprawa :)

Ogólnie cały zestaw tych kosmetyków oparty jest na wyciągach z wód morskich i z minerałów. Dobrze nawilzają cerę, ale trzeba być systematycznym w stosowaniu...Ogóle wrażenia: BARDZO POZYTYWNE!

28 komentarzy:

  1. jaoan czy japan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche cierpliwości musiałam edytować :) ehhhhh

      Usuń
  2. Pierwszy raz się z nimi spotykam ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe...inteligencja aż bije!! przecież to moje odczucia a nie recenzja!!!!I prezentacja

      Usuń
  4. też dostałam te próbki ;)
    hmm recenzji nie da się zrobić ale hmm można w kilku słowach opisac jakiś produkt, a szczególnie taki, gdzie mając 3 próbki z jednego kosmetyku można było go używać ponad tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokadnie....dlatego jest to raczej wstęp i prezentacja a nie recenzja...

      Usuń
  5. Ciekawa prezentacja produktów :)


    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne sa te azjatyckie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzieś już o tych kosmetykach czytałam... podobno są dobre

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że też niedługo dostanę próbki i sprawdzę te cacka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Azjatyckie kosmetyki, o ile są oryginlne, naprawdę działają cuda. Azjaci nie za bardzo patrzą na skład czy na efekty uboczne, dla nich to coś MUSI działać. Nigdy jednak nie miałam nic z firm polskich, które zajmują się dystrybucją..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ogromnie ciekawa jak się sprawdzi tonik i olejek do demakijażu :) Bardzo lubię azjatyckie kosmetyki :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ;) ale wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz bardziej podobają mi się azjatyckie kosmetyki ale na sam początek kupię dla siebie jakiś BB :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ceny mają kosmiczne, fajnie że mogłaś wypróbować chociaż przez kilka dni kosmetyki, teraz łatwiej podjąć decyzję czy warte są swojej ceny i inwestować w kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawi mnie ten tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że dostałaś jedynie próbki. Po takiej małej ilości nie można stwierdzić działania :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja tego nie stwierdzam, tylko zapoznaje isę z kosmetykami

      Usuń
  16. Oj, ja do wszystkich olejków do demakijażu jestem skutecznie zniechęcona po OCM.
    Z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków zaciekawił mnie peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, ja jaszcze nie znam tych kosmetyków, ale muszę wypróbować koniecznie ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam próbki, wszystko fajnie i działa na skórę, ale cena i dostępność hmn.... raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też dostałam te próbki i oczywiście jak pokazałam je na blogu, od razu ktoś napisał, że na podstawie próbek się nie recenzuje - wie to każda szanująca się blogerka, ahhh....
    Zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków Salacia Arius:
    1. http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/salacia-arius-japonska-marka-kosmetykow.html
    2. http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/salacia-arius-olejek-do-demakijazu-i.html
    3. http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/salacia-arius-lotion-zel-i-krem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to wiem, dlatego nawet nie starałam isę o recenzję...tylko poprostu prezentuje

      Usuń
  20. Witam,

    zapraszam na stronę firmy Japan Cosmetics, przygotowaliśmy atrakcyjne oferty zabiegowe z okazji Świąt, a także promocję -20% na Wszystkie Produkty Salacia Arius opisane powyżej. Zapraszam do zapoznania się i korzystania ;)

    http://www.japan-cosmetics.pl/pl/sklep.html

    Polecam również podglądanie nas na FB, Tweeterze oraz blog na Tumblr ;)

    http://www.tumblr.com/blog/japancosmeticspl

    https://twitter.com/JapanCosmetics

    https://www.facebook.com/pages/Japan-Cosmetics/208353802606388

    Pozdrawiam z Japan Cosmetics ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz