Dokładka wymiankowa + Ambasador Prestige Magazyn

Witajcie Kochani!!!
Chciałam Was najpierw zaprosić na moją wymiankę...może coś Wam się tam spodoba??? TUTAJ
Oraz pochwalić się, że zostałam Ambasadorem Prestige Magazyn.
Bardzo serdecznie chciałam Was zaprosić do odwiedzenia czasopisma Prestige Magazyn.
Możecie tam poczytać o nowinkach kosmetycznych...pooglądać świetne makijaże i manicur'y :)
Zachęcam również do wzięcia udziału w konkursie, który jest organizowany na stronie Prestige Magazyn TUTAJ. Zgłoszenia są przyjmowane tylko do 18.03 więc śpieszcie się :)

21 komentarzy:

  1. Gratuluję Agusia- w pełni zasłużyłaś na takie wyróżnienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj na nich, weszli do blogosfery przy akopaniamęcie oszukaństwa i zamętu. Ukradli jednej z blogowiczek, która organizuje duże akcje testowe cały regulamin, który stworzyła i podali u siebie jako swój. Zamiast przyznać się do błędu i przeprosić szli w zaparte, że nic nie zrobili i ogólnie cała historia zrobiła się z ich winy mało przyjemna.. Automatycznie straciłam do nich zaufanie, poważni ludzie inaczej rozwiązują tego typu sprawy, a właściwie to nie dopuszczają do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy nie mylisz ich ze stroną, która skopiowała regulamin od Maliny??? bo prestige Magazyn kreują i tworzę bloggerki...

      Usuń
    2. Właśnie o Malinę mi chodzi. Teraz to mi zabiłaś ćwieka, mogłam się pomylić, ale byłam pewna, że to oni. Jest jeszcze Creative Magazine, mówisz, że to oni?

      Usuń
    3. mie wiem czy to on...ale wiem że Prestige Magazyn jest zaufany...a o tej aferze z Maliną słyszałam i czytałam :)

      Usuń
    4. Czyli mój błąd, przepraszam za zamieszanie :)

      Usuń
  3. Ambasador.. jak to dumnie brzmi :D choć nawet nie wiem czy się będziesz zajmować, to pewnie czymś super! Gratuluję ci bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, szkoad ze prestige jest mylony z innym oszustem hehe moze sie tym nie zestrasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooooooooo gratulacje Kochana!! :) :*
    No było super :) I mam nadzieję, że kremik będzie fajny :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz