Szampon i żel "Hegron"

Witajcie Kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją produktów marki Hegron.
Dystrybutorem tych kosmetyków jest firma TENEX.
Testy tych kosmetyków zaczełam od szamponu i od żelu w spray-u.
Pare słów o szamponie:
Szampon znajduje się w 500 ml butelce, jest to szampon uniwersalny do każdego rodzaju włosów.
"Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i prowitaminę B5. Odbudowuje strukturę włosów. Włosy stają się miękkie, nabierają połysku, łatwo się rozczesują. Posiada przyjemny świeży aromat, jest łagodny i odpowiedni dla każdego rodzaju włosów."
Tutaj możecie poczytać jego opinie na wizażu, są to głównie opinie pozytywne
Plusy:
- dość dobrze się pieni
- nie podrażnił mojej skóry na głowie
- nie obciążył moich cienkich włosów
- duża pojemność
- niewielka cena
Minusy:
- zbyt duży otwór w butelce, przez co zbyt dużo produktu wylewamy
- zapach raczej średnio mi przypadł do gustu, ale nie jest jakiś drażniący czy nieprzyjemny, dość ciężko go okreslić
Ja szampon ten stosuje na zmianę z szamponami z Alterry, ponieważ moje włosy potrzebują szamponów z SLS-ami...
Ogólna ocena szamponu 5/6 

Następny w kolejce do recenzji był spray - żel Hegron.

Pracując kiedyś w sklepie, bardzo często się z nim spotykałam. Był to bardzo chętnie kupowany żel. 

Teraz wreszcie i ja miałam okazję go wypróbowac i muszę powiedzieć jedno: Jest to najlepszy żel - lakier, który utrwali każdą fryzurę!!!!!!!
Ja gdy mam rozpuszczone włosy to sobie je lekko tapiruję u nasady i spryskuje lakierem, jednak taki zwykły lakier zbyt długo nie dawał sobie rady z moją fryzurą. Natomiast żel - Hegron jest nieoceniony!! Utrwala na bardzo długo, może dawac efekt skorupy, jak go za dużo nałożymy, ale mi to nie przeszkadza, bo dla mnie ważne jest, ze kosmyki włosów sa tam gdzie być powinny. Jestem z niego niesamowicie zadowolona i wiem napewno, że będzie on częstym gościem w mojej łazience.
Ogólna ocena produktu: 7/6!!!!!!   POLEACM, bo jest warty wyprobowania!

17 komentarzy:

  1. Gdzieś ostatnio widziałam ten lakier, moja mama kiedyś nawet go miała. Ja rzadko używam takie rzeczy, ale właśnie moja mama to na co dzień i jej zdaniem najlepszy jest Pantene pro-v:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przekonuje mnie ta marka ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda, bo żel jest znakomity jak dla mnie

      Usuń
    2. Hm, no może jednak warto spróbować ;)

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy do czynienia z tymi produktami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon stoi w kolejce do testowania, jednak strasznie nie podoba mi się jego zapach :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze używam tego lakieru przy wieczorowych fryzurkach. Nie zamieniłabym go na żaden inny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pisałam ostatnio o ich produktach;p

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile się nie mylę juz go widziałam na jakimś blogu :D Ale na żywo jeszcze nie ;p Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten szampon ale jezcze nie używalam, zobacyzmy jak u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Hegron a na ten szampon poluję ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie oba produkty to nowosc - ja teraz szukam dobrego szamponu na wlosy przetluszczajace sie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. spray - żel Hegron - faktycznie taki dobry jest? to już wiem co kupić mamie na imieniny, ona używa lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spray mialam daaawno temu (moja ciocia byla mu wierna od lat) i na moich wlosach dawal rade :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon u mnie sprawdził się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz