Różany krem od Hegron

Witajcie Kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu marki Hegron.
Dystrybutorem tych kosmetyków jest firma TENEX.
Chodzi o różany krem glicerynowy:
Z kremikiem polubiłam się juz od pierwszego zapachu. Bardzo ładnie i intensywnie pachnie różą :) co kojarzy mi się z moimi wspaniałymi wakacjami w Bułgarii. Bo nie wiem, czy wiecie albo może byłyście, ale Bułgaria słynie ze swych różanych produktów. Przechodząc się deptakiem natrafiamy na mnóstwo straganów z różanymi kosmetykami, ja własnie z tamtąd mam swoją wodę różaną, którą użyam rano w formie toniku na twarz. Dlatego ten kremik bardzo przypomina mi moje wczasy w Bułgarii:) i chętnie ostatnio po niego sięgam, aczkolwiek mama mi go też chętnie podbiera...

Co na temat samego kremu?
Producent:
"Różany krem glicerynowy, wyprodukowany na bazie naturalnych olejków i tłuszczów, wygładza, uelastycznia szorstką i wysuszoną skórę. Szczególnie polecany do pielęgnacji kolan, pięt, łokci oraz dłoni."
Wizaż:
TUTAJ
Ja: 
To nie jest mój pierwszy kontakt z tym kremikiem, ponieważ wcześniej moja mama kupowała już te kremy, ale w innych wersjach zapachowych. Krem ma 350 ml jest gęsty i bym powiedziała, że dość wydajny. 

Ślicznie pachnie (ale to zależy co kto lubi, mi przywołuje on miłe wspomnienia) :)
Kremik polecałabym osobom o baaardzo suchej skórze ponieważ doskonale nawilża i natłuszcza skórę, nie pozostawia jakiejś bardzo tłustej warstwy, ale trzeba poczekać aż się wchłonie. Obecnie używam go na zmianę z balsamem I love... o którym pisałam TUTAJ, choć mam go już tylko na dnie...
Krem najbardziej się sprawdza w takich miejsach jak suche łokcie, z którymi boryka się moja mama i jak już wspomniałam, często mi go podbiera ;) na suche stopy i dłonie. Ja napewno kupię go ponownie, albo może uda mi się zachować ten :), jak tylko zrobi się cieplej i będę pomykała w obcach to krem napewno przyda mi się na moje suche pięty, które przez obcasy bardzo często u mnie wystepują ;(
Krem można znalesć napewno w małych drogeriach (ja widizałam go w drogerii Jasmin) oraz w sklepikach i marketach. Warto go wypróbowac, bo jest on dość tani ok 10 zł za 350 ml (prosze mnie poprawić jeśli się mylę).
Ogólnie dałabym mu: 5

16 komentarzy:

  1. O, to coś dla mnie! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam i wielbię ;) A te pudło starczy mi ,że hoho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nie dla mnie :C Ja raczej poszukuję czegoś do przetłuszczającej się skóry..

    +zapraszam na rozdanie
    http://illegal--dreams.blogspot.com/2013/02/giveaway-rozdanie-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakto przetłuszczająca się skóra??

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy styczności z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  5. musi mieć bardzo fajny ten zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować, bo już kilku kremów próbowałam na moje suche dłonie i nic .. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten może pomóc...trzeba spróbowac bo nie jest drogi

      Usuń
  7. oj pewnie bym polubiła ten krem skoro tak pieknie pachnie różą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z nim jeszcze, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wypróbować na moje suche łokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz