Ogłoszenia Parafialne

Witajcie,
Chciałam dziś przypomnieć Wam o zabawach, konkursach i promocjach, które jeszcze trwają u mnie na blogu.
1. Po pierwsze jeszcze możecie wziąć udział w konkursie TU, gdzie do wygrania kominek zapachowy. Macie czas do 15.02.2013

 2. Po drugie jeśli chcecie razem ze mną przetestować pastę wybielającą, która daje efekt białych zębów, EMAIL DIAMANT, to zapraszm TU


3. Po trzecie, jeśli jesteście ciekawe zapachów firmy Enchanteur, to mam dla Was niespodziankę w postaci rabatu 50%. Po wysłaniu maila z hasłem "theagnes87" Enchanteur udziela jednorazowo 50 % rabatu. www.enchanteur.pl 
                                                                                   Żródło: www.enchanteur.pl 

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO POLUBIENIE MNIE NA FACEBOOKU - KLIK

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jest to pasta, której używają aktorzy, jest ona koloru czerwonego, dzięki czemu ładnie wygląda nasz uśmiech a ząby odbijają isę od naszych czerownych dziąseł, piękną bielą

      Usuń
  2. Dziękujemy za infromacje o zlym adresie mailowym, faktycznie nastapila mała pomyłka........nasz adres to prestigemagazin1@gmailcom na ten adres prosimy zglosić rozdanie :)

    Pozdrawiamy

    Zespół PRESTIGE Magazin

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam już na rozstrzygnięcie konkursu ;) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłam się do jednego :) Bardzo fajne te konkursiki. Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłam się przetestowania pasty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na wyniki konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe masz zabawy i konkursy na blogu!
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać wyników konkursu^^:D

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłosiłam się po pastę ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę rozejrzeć się na Enchanteur, bo bardzo mnie zachęciłaś tym rabatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo warto....mnie korci ta mgiełka do ciała i sobie ją xzamówię

      Usuń

Dziękuję za komentarz